Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 23 maj 2018

Av Anneli Gustavsson - 23 maj 2018 20:37


 


UPPDATERING: Palm Beach polis säger svenska TV-stjärna stolar 
solglasögon från Chanel butikPALM STRAND -En topp europeisk reality-tv-stjärna greps över natten av
Palm Beach-polisen efter att hon enligt uppgift stal ett 545
par parglasögon från en Worth Avenue-butik, enligt en rapport.Gunilla Persson, stjärnan för de åtta åren av den skandinaviska
verklighetstvideoshowen "Swedish Hollywood Wives"
("Svenska Hollywoodfruar") var bokad till Palm Beach County
Fängelse ca 9:30 p.m Tisdag.Persson, 59, vars fulla namn var listat som Sonja Gunilla Persson Linville
och vars adress var listad i det rika Los Angeles-området i Pacific Palisades,
lämnade fängelse vid klockan 2:30. Onsdagen efter att ha lagt
ut $ 5 000-obligationer visar fängelsesspåren.Enligt Palm Beach-polisrapporten kl. 19.00 Tisdagen, polisen ringde
till Chanel Palm Beach butik på Worth och Hibiscus avenyer.En officer som tittade på en kamera med säkerhetskamera som
visade en kvinna som senare identifierades som Persson, kom in
i affären klockan 4:30, och gick sedan till disken, där hon
inspekterade en handväska och pratade med en kassör.

Filmen visade sedan kvinnan plocka upp glasögonen från disken, 
tog dem, gå till ett hörn av affären och satte dem till toppen av
huvudet. Hon köpte sedan handväskan och lämnade.Officeren, en beskrivning från chefen och videon, såg senare Persson
nära affären och stoppade henne.Som de två pratade, tog Persson solglasögonen ur hennes handväska
och lade dem på huvudet som om de tillhörde henne, skrev tjänstemannen.
Han sa att taggarna hade tagits bort.Officeren sa att Persson sa att hon skulle återvända solglasögonen senare.På onsdag nekade en chef i affären att kommentera.Avgiften, stöldstöld på mellan $ 300 och $ 5000, är en tredje gradskriminalitet,
straffbar med upp till fem år i fängelse.Samtal som gjordes onsdagsmorgon till telefonnummer associerade
med Persson eller hennes medarbetare besvarades inte. Ett email till
en lista för Persson svarades inte omedelbart. West Palm Beach borgenäringsbyrå
som arrangerade för hennes frisläppning nekade att kommentera.I Stockholm, Susanne Nylen, en talskvinna för MTG Sweden, som producerar
showen, sa att hon inte hade hört talas om arresteringen.Enligt Perssons hemsida spelade hon först i "Svenska New York Wives"
och bytte sedan till Hollywood-versionen, "en av de mest sedda tiderna
på TV3, MTG."Webbsidan sa att hon fick högskoleexamen i språket i journalistik i Sverige
och arbetade i radio och i dokumentärer och filmspel.I april 2017 slog elden Perssons södra Kalifornien hem, enligt nyhetsrapporter.
hon flydde med sin äldre mamma och tonårsdotter, men en av hennes katter dog.Persson visas inte i Palm Beach County domstol eller fängelse poster.
Domstolsrekord i Texas visar att Persson år 1986 arresterades på en
stöldavgift i Dallas-området och att hon påtalade sig skyldig och domslutet hölls.Persson ex-man, Stephen Linville, sa onsdag från Dallas att de två skilda
decennierna sedan och han har inte hållit kontakten med henne.Hon är inte den första verklighetstjernen som arresteras i Palm Beach de
senaste månaderna. Luann de Lesseps, en del av casten av
"The Real Housewives of New York", greps efter en misshandel med
stadspolisen i december på The Colony Hotel. En utfrågning i hennes
ärende är planerad till fredag, Palm Beach County domstolsrekord show
.

Detta är översatt med google translation o det är inte den bästa översättningen,
jag orkar inte sätta mig o översätta själv =) Men om jag inte minns helt fel så dog
inte hennes ena katt utan det var grannens katt som oxo var i samma färg som
Gunillas, men jag kan ha fel.

Det roliga är att hon ofta skryter om hur mycket pengar hon har o att hon skrattar
när hon går till banken, då kunde hon väl betalat för sina glasögon =)
Ja, detta kan ge fängelse..

Ni kan läsa lite mer om det HÄR.

 

GUNILLA PERSSONS OCH JOHANNES BROSTS ROMANS VAR EN OTROHETSAFFÄR

 

Idag ångrar båda att relationen ens ägde rum. Men på det glada 1980-talet hade Gunilla Persson och Johannes Brost några riktigt romantiska dagar tillsammans. Nu visar det sig dock att romansen var en otrohetsaffär – eftersom Hollywoodfrun var gift.

I sin självbiografi ”Dö inte nyfiken” berättar Johannes Brost, 68, intima detaljer om sin relation med Hollywoodfrun Gunilla Persson, 54. I boken skriver han bland annat att han inte kunde slita blicken från hennes ben och att hon var oerhört vacker på den tiden.


Skådespelaren berättar också om den resa paret gjorde till Västindien i slutet av

1980-talet. Problemet var bara att Gunilla egentligen inte var singel vid tillfället

då hon träffade Johannes. Hon var gift med den amerikanske revisorn 

Stephen Linville, 60, som satt hemma i Dallas och väntade på Gunilla när

hon var på äventyr med ”Rederiet”-skådisen, skriver Expressen Extra.

När nyheten når Johannes Brost blir han förvånad och kan inte minnas att

Hollywoodfrun berättade något om maken under deras romans. Gunilla hävdar

däremot att hon och maken inte var ett par under den perioden.
– Vi var separerade. Vi var inte legalt skilda, men bara gifta på pappret, förklarar hon.

 

Gunilla och Stephen hade bestämt sig för att skilja sig redan 1987, men skilsmässan

gick inte igenom förrän 1990. Under tiden hann hon träffa Johannes Brost.
– Det var ett misstag. Hela den eskapaden. Jag ångrade det redan då, säger han.

Relationen var en otrohetsaffär
Gunilla vänstrade med Johannes mot sin man

 

Av Anneli Gustavsson - 23 maj 2018 20:02


Idag har det varit helt fantastiskt väder, varmt som tusan men så skönt. 

Vi har varit ute o solat o haft det gott.. Som ni ser på bilden har det varit ganska varmt o det var i skuggan... Tänk er då den lilla "kuvösen" som jag sitter o solar i på min altan hur varmt det blir där. Jag har druckit ganska mycket vatten idag, så glöm inte det för det är så viktigt. Jag är strax uppe i 3 liter vatten, gott gott.


   

Laki ligger o gottar sig i skuggan, han lullar runt lite o tittar på allt som rör sig. Flugorna har retat honom lite idag så han har försökt fånga dom.. 

 

Idag har vi inte varit hos Rohde, vi har bara gått våran runda o sen hem till solstolen o skuggan för Laki =)




Laki var så nyfiken på Bailys o dom stod ganska nära varandra. Laki var jätteduktig o skötte sig bra men blev lite rädd när Bailys sköt rygg men det hände inget. Laki backade några steg, men jag fick inte med det på filmen..

Laki är så nyfiken på katten så han går ofta o nosar efter honom..

 

Det har varit en härlig dag. Laki har skött sig o vi har haft det mysigt.

 

Nu ska jag se om det är nåt bra på tv;n ikväll.

 

Hoppas att ni har haft en bra dag där ute.. Var rädda om er o varandra. Love You.

 

Dröm Vackra Drömmar.

 

Puss I Pannan ♥

 

Av Anneli Gustavsson - 23 maj 2018 01:45


 

Är det någon av er som kommer ihåg bloggaren Kvast från Expressentiden ?

Jag har ju haft lite kontakt med henne då o då när hon har tittat in på min blogg men nu var det längesen jag hörde från henne.

 

Är det någon av er som har hört nåt ? Det skulle vara roligt att veta hur hon mår o var hon håller hus =)

 

Så idag Kerstin är det din födelsledag, Grattis hoppas att du får en fin dag.

 

Tänker på Dig vännen.

 

♥ Kramar ♥

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards