Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 17 maj 2018

Av Anneli Gustavsson - 17 maj 2018 20:09


Vaknade 06;40 av att mobilen ringde, gick upp o fixade till mig o väntade på att Laki skulle komma, han kom 07;35.. 

 

Vi pratade en stund o sen sov vi lite för vi var båda lite trötta. Vi gick ut en liten runda o sen har vi varit ute hela dan o det sköna vädret.


 

Här vet jag inte vad han såg, men det var något som var väldigt intressant =)


 

Det är så skönt att vara ute o titta på allt som händer här omkring..


 

Äta mat i det fria, det grejer de =)


 

Lillknas kom till mig idag men han är så rädd för hundar så han hoppade upp i min säng o satte sig där för Laki kunde inte komma upp dit =)  Där kände han sig säker =)


 

Han var så glad för dom hade haft en tävling på dagis, maraton som alla barnen sprang. Han berättade att hans "fru" vann före honom , men alla fick medalj så han var så nöjd, glad o stolt o det gjorde mig superstolt ♥


 

Vi fick #gofika inne hos gammelmormor, det var så gott. Först spillde gammelmormor ut lite saft o sedan hällde Lillknas ut hela glaset så det blev till att skura golvet lite =)


 

Nellie har ett brunt o ett blått öga =)


Den här lilla sötnosen var o hälsade på med sin matte hos mamma oxo på en fika. Det var först lite jobbigt för Lillknas men efter en stund så gick han t.o.m fram till Nellie själv o klappade henne, så det gick jättebra.. Det var roligt att se att han kunde slappna av lite mer, det är inte lätt när man är rädd för hundar..


Det gick jättebra med Teddy, men det var ju för att han var uppvuxen med honom, han visste ju inget annat o sen var Teddy lite mindre oxo.. Gud så jag saknar Teddy ♥

 

Det var så roligt att träffa Lillknas men även storknas som följde med hit när dom hämtade lille Jack, så jag fick krama om Liam oxo.. Tänk att man kan sakna någon så mycket så det känns i hjärtat.

 

Jag hoppas att jag kan ha barnen snart. Det är Liams tur att vara ensam hos mig för jag hade Jack sist.. Jaja, vi får se vad som händer ?

 


  Ursäkta allt stönande men det var jobbigt att springa o jaga bollen när jag aldrig fick den =)

 

Det har varit skönt väder idag men jag har inte suttit o solat. Det blev att jag sparkade boll med Laki, han var riktigt duktig på det, han snodde bollen för mig den lille skrutten.

 

Det är så roligt att ha honom, han är en underbar hund.. Han kommer i morgon oxo sen är jag ledig över helgen o han är tillbaka nästa vecka.

 

Ikväll är det Wahlgrens men sen är det nog inget mer att titta på. Får se om det finns nåt på Play istället..

 

Hoppas att ni har haft en bra dag där ute. Var rädda om er o varandra. Love You. Dröm Vackra Drömmar.

 

Puss I Pannan ♥

 

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards