Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 14 april 2018

Av Anneli Gustavsson - 14 april 2018 21:15


Det var ett tag sen jag skapade min insamling till barncancerfonden inne på facebook. Jag har skänkt o det har några vänner till mig oxo gjort.

 

Jag brukar lägga in länken i några av mina blogginlägg som en liten påminnelse o jag blir lika glad när jag ser att det har kommit in ett litet bidrag. 

 

Jag ska förlänga tiden o även höja beloppet, det är inget tvång att jag måste få in så mycket som jag har satt upp men det är roligt att jag kan hjälpa till på detta sättet. 

 

Jag ska även skänka en slant till men jag får vänta ett tag till för nu måste jag betala mina glasögon o sen gå till tandläkare o det är inte billigt, men efter det ska jag ge bort ett litet bidrag igen.

 

Nu när jag tittade på facebook så såg jag att någon hade skänt en slant så jag ville titta o sen tacka för bidraget. Jag såg först 100 kr, men när jag tittade närmare så hade den här kvinnan skänkt 1000 kr............ Jag blev så glad.. Nä då,, pengarna går INTE till mig utan dom går direkt till cancerfonden så ni inte tror att jag får något för det får jag inte. Jag får glädjen att kunna göra detta o vara med om att se andra ge bidrag plus att jag själv har gett bidrag.

 

Så ni som känner att ni kan avvara en liten slant, ni kan själva fylla i vilket belopp ni vill skänka,, ge gärna en liten slant jag vet att barnen blir glada..

 

Insamlingen hittar ni  HÄR. 

 

 

Av Anneli Gustavsson - 14 april 2018 16:26


Jag har väntat hela dan på att solan ska komma,, jo då den tittar fram några sekunder men sen försvinner den lika fort igen. Jag längtade så efter att få sitta o gotta mig i solen idag, för dom visade ju på tv;n att det skulle bli massor med sol.. Hmmm stämmer inte det dom lovar   

 

Är en trist dag med mycket värk o även skallevärk.. Jag hoppas så på att skallevärken ska försvinna när jag får mina terminalglasögon då kanske det blir bättre överlag med ögonen oxo.. På tal om ögonen så ska jag strax ta lite ögondroppar igen ,, det sa optikern att jag skulle börja med igen så det är lika bra att jag gör det.

 

Ska titta runt lite på nätet, eller se om det är nåt bra på tv;n.

 

Ha en bra där ute.. Puss I Pannan   

 

 



Sagt av Liam HÄR.

 

Sagt av Liam HÄR.

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards