Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 10 april 2018

Av Anneli Gustavsson - 10 april 2018 18:02


Nu har lillskrutten åkt hem med husse o lillmatte. Det har gått så bra idag o när han kom i morse så var han riktigt glad o hoppade upp o pussade mig, det är gott betyg det.

Det värmer mitt hjärta att känna att han trivs med mig..Ja jag trivs jättebra med honom oxo.


 

Jag satte mig vid datorn en stund innan idag då kom Laki o la sig under skrivbordet på mina fötter, det var så mysigt.


 

Här gäspade han gott o tvättade sig om munnen =)


 

Han ser lite ledsen ut men det är han inte, han var bara lite nyvaken =)

Han har så fina ögon...


   


Det är roligt med sällskap, kul att det verkar funka med Laki oxo precis som det gör med Chikita...  Hon kommer nästa vecka så det ser jag fram emot..

 

Men, först kommer lillskrutt tillbaka på torsdag..

 

Nu ska jag vila lite för nu är värken riktigt jobbig.

 

Ha det så bra där ute.. Var rädda om er o varandra. Love You..

 

Puss I Pannan ♥

 

 

Av Anneli Gustavsson - 10 april 2018 13:43


Idag är det lite kallare ute,, bara 3*. Solen försöker titta fram men den lyckas inte så bra.. Men dom säger ju att det ska bli bättre väder till helgen så det hoppas jag på så att jag kan sitta ute o njuta. Jag vägrar att klä mig i vinterkläder längre, nu SKA det vara vår !!!

 

Jag ringde min optiker igår o frågade hur mycket det skulle kosta att skaffa nya glasögon, han sa att mina glas går på 4000 kr.. 400 kr för synundersökningen.. Men den bågen som jag har nu som jag trivs med har utgått, så jag blev så besviken. Jag vet att jag har haft den brunspräckliga o nu den röda, det har funnits även en svart oxo men jag vill ändå ha den för jag trivs bra i den. Jaja, det är inget att göra nåt åt.. Säger kundtjänst att det är så ,, så är det så.

 

Igår var jag på jakt efter pengar.. Nä det var jag ju inte, jag var ute efter rabattcheck hos min optiker... Rohde sa att hon hade sett det i JP så jag ringde grannen o frågade om hon hade den o det hade hon så jag fick den av henne,, Tack Marianne. Nu kommer jag undan med 500 kr.. Jag passade på att boka en tid via nätet för checken gäller bara tom den 14;e april så det var precis att jag hann. 

 

Han på kundtjänst hade visst skrivit nåt om vårt samtal igår för dom ringde upp mig nyss.. Jag frågade även henne vad det skulle gå på.. Hon sa 3500 kr för glasen, 500 kr för bågen o 400 kr för undersökningen. Hmmm, hade inte den bågen utgått ? Nej, det hade den inte. Så det han sa var inte sant !!! Tack o lov får jag säga denna gången. Nu finns den att beställa så jag kan få den igen.. Men jag ska se om dom inte har fått in några nya andra som kanske är snygga när man ändå måste byta bågen oxo,, för på smarteyes kan man inte bara köpa glasen som man kan på vissa andra ställen. Jaja, det blir nog bra till slut..

 

Nu ska jag mysa lite med skrutten som är hos mig idag oxo.. Ja skrutten är ju lille Laki ♥

 

Ha en härlig dag där ute ♥

 

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards