Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 6 april 2018

Av Anneli Gustavsson - 6 april 2018 19:52



 

Hela vintern har jag haft så kallt inomhus, det har legat på ca 18 grader.. Idag har det varit varmt både ute o inne. Jag tog ut min solstol så det var premiär idag på altanen med en kaffe o lite solande. Tyvärr var vinden ganska jobbig mot värken. Det kändes som skelettet hade tandvärk så jag fick ge upp efter ca 1 timme.. Men jag hoppas att det kommer fler varma o soliga dagar snart.


   

Det är inte många blommor jag har planterade för jag har så svårt att sköta dom själv, jag kan inte ligga o rensa så jag sådde igen landet men dessa kommer ändå upp o det är lite trevligt =)  Det är skönt att snön har försvunnit från min trädgård, det finns lite kvar runtomkring här, jag hoppas inte att det kommer mer nu. Så här mycket snö har vi inte haft på många många år o nu räcker det.


 

Jag tog ett kort på mammas fina tulpander innan idag.


 

Bailys sov så gott när jag gick in till mamma för att släppa ut honom. 


 

I går hängde jag upp nya gardiner. Dom är rosa så det passade mitt sovrum. Väntar ju på våren nu =)





Snön försvinner mer o mer, gott kaffe, solen som värmer mitt ansikte o fåglarna som kvittrar.

 

Önskar er en Trevlig Helg.. Var rädda om er o varandra. Love You. 

 

Dröm Vackra Drömmar. Puss I Pannan ♥

 

 

   

 

 

Ni missar väl inte min insamling till Barncancerfonden .. Du hittar den HÄR..

 

 

Av Anneli Gustavsson - 6 april 2018 19:21


Det kan vara lite bökigt att byta bakgrunder om man inte riktigt vet hur man ska göra.. Men det är superlätt o jag ska visa hur man gör det här på bloggplatsen.

 

Jag gör mina egna bakgrunder samt header men det finns bakgrunder som bloggplatsen själva har gjort, jag vet inte hur dom ser ut ?

 

 

 

Man går in på Inställningar - Färg & Utseende då kommer man till anpassa utseende.


 

Nr 1 .. Här lägger du upp din header om du vill ha nån, annars kan du välja bloggtitel. Din header får inte vara för liten, du har måttet skrivet där den ska 950 pixlar bred. 

 

Min ser ut så här;

 

Den är 950 x 356 pixlar.

 


 


Här har du lite som du kan välja på. Bloggportalens egna eller din som du väljer under Bakgrundsbild.


 



Här väljer du även textfonten, typsnittet samt färgerna som du vill ha. Om du kan färgskalan i huvudet så skriver du in den där det står färg; annars klickar du bara på den lilla svarta rutan som jag visar här så kommer det upp en ruta vid sidan.. Där har du massor som du kan välja på. 

 

Svårare än så här är det inte. Men glöm inte att spara allt när du har bestämt hur du vill ha det på din blogg. Hur det är på andra portaler vet jag inte..

 

Jag har en sida där jag lägger ut lite av mina bakgrunder, dom hittar du HÄR.. Om du vill ha någon så är det bara att ta. 

 

Lycka Till ♥

 

 

Av Anneli Gustavsson - 6 april 2018 16:45



Det finns mycket man kan ge bort men det gäller att komma på det oxo. Man kan fråga sin omgivning o man kan leta på nätet som jag gör ... Det finns hur mycket som helst där bara man har ögonen öppna.. 


Jag hittade en sida som har massor med saker ,,, PR-gruppen heter den.  Det är en "lättsam" sida där man kan söka på det man vill ha under Våra Produkter . Det är ju populärt med kepsar o mössor nu kille som tjej, även att man ska ha dom inomhus, vilket jag inte gillar men såna är ungdomarna.


Jag hittade även Hälsa & Skönhet ,, allt från speglar till gåvoset, det är inte dyrt heller. 


För dig som ska ut o resa så hittar du även väskor med tryck, självklart fanns det andra väskor som tex gympapåsen, kylväska, plånbok med lock. När man är ute o reser så tar många av oss massor med kort o då kan man behöva ett USB-minne med tryck för att spara sina minnen. Minnen som man vill plocka fram lite då o då.



Det kan vara lite roligt att köpa nya tallrikar, dom hade jättefina här, ja det finns en hel uppsjö med roliga saker. 


Man behöver ju inte tänka på alla andra, utan man kan tänka på sig själv oxo, att ge sig själv en liten present. Så varför inte unna sig själv nåt fint,, nu när det snart är vår..

 

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards