Mitt Nya Liv

Direktlänk till inlägg 26 november 2017

Är Det Ok Att Dejta Många Samtidigt ???

Av Anneli Gustavsson - 26 november 2017 01:00


Om man har kontakt med en kille, tjejen får hans nummer o han vill att hon ska ringa så känner man sig lite speciell kanske.

Han skriver fina saker till tjejen o hon svarar tillbaka. Han skriver att han tycker om henne o är jättegullig mot henne o hon känner en stor glädje..

 

Sen berättar han att han ska på en dejt nästa vecka. En dejt som han har bestämt medans han har pratat med den här tjejen. Han tycker att det är helt ok att dejta andra medans han lär känna den här tjejen. Han berättar att han känner andra som dejtar 5-6 stycken samtidigt.

 

Tjejen försöker förklara hur hon känner o att hon kände glädjen minska. Självklart blir hon ledsen för så gör man inte. 

 

Är det ok att dejta andra när det är så här ? Är det inte snudd på otrohet ?  Hon vet att dom inte har bestämt något för dom har inte träffats, men han har fått henne att känna sig speciell av alla fina ord han har sagt + numret som han ville att hon skulle ringa.

 

Killen säger även att tjejen är vacker o fin på alla sätt, ett ouppnåeligt väsen. Han säger att han lämnade ut sitt nummer för att tjejen är speciell o unik. 

 

Vad ska hon tro ?

 

Vad tycker ni ? Är det ok att dejta andra när man håller på att lära känna någon, när tjejen får hör att hon är speciell.

 

Jag tycker INTE att det är ok på något sätt. I mina ögon är det otrohet !!!

 

 

 
 
skogsnuvan

skogsnuvan

26 november 2017 16:03

Nja sånt där begriper jag mig inte på men har dom inte ens träffats utan
bara pratat så har man inget förhållande och då kan man väl inte vara otrogen. Det är man väl bara om man har ett förhållande

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Anneli Gustavsson

28 november 2017 15:56

Jo jag förstår hur du menar o jag kan väl tycka lite så oxo. Men om man har pratat en tid o även pratat i telefonen plus att man har bestämt att man ska träffas snart så är det inte ok att dejta nån annan oxo. Ja det tycker inte jag i alla fall. Kram ♥

 
Diana

Diana

26 november 2017 22:17

Jag tycker absolut INTE att det är ok att dejta flera. Precis som du skriver, är det snudd på otrohet.

http://quipuskennel.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

28 november 2017 15:57

Jo jag kan ju tycka att det är lite så. Det är inte ok alls.

 
mammamuxpux

mammamuxpux

28 november 2017 00:44

Inte ok att dejta många samtidigt tycker jag då sårar man ju i stället dom andra om det sen skulle klicka.
Så inte dejta så många på en gång och om man är den typen som vill dejta andra samtidigt så berättre då att ha 2 o dejta än att ha 5-6 st.
Men bästa metoden är att dejta en person i taget.

http://mammamuxpux.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

28 november 2017 15:58

Man får inget förtroende för personen som man har kontakt med om dom gör på det sättet. Jag kan förstå att om man är i början av ett samtal där man bara har sagt hej mer eller mindre så förstår jag, men inte när man har kommit så långt att man har bestämt att man själv ska träffa honom. Kram ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Gustavsson - Tisdag 16 april 20:45


      Som veterinär kallades jag in för att undersöka en 13-årig hund som hette Batuta.Familjen förväntade sig ett mirakel.Jag undersökte Batuta och upptäckte att han hade cancer och skulle dö av detta och att det inte fanns något att göra för...

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 11 april 20:45

    Den här bilden följer mig i graven. Den har jag tatuerat in på min arm =)       I dag har det varit en jobbig dag, det är det alltid den här dagen. I dag är det 9 år sen du somnade in o jag ser allt framför mig än, vilket är jobbigt....

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 4 april 21:00

  Det är så mycket att hålla reda på när man är hemma o är sjuk. Inte nog med att jag har min fibro o allt annat.. Jag går ju o bryter tån,, ja för ca 2 år sen.. Sen halkade jag ju 22a dec 23 o slog i rejält.    Men nu så har jag pratat med Fol...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 21:02


      Ja nu tjejer får vi ta fram rakhyvlarna, epilatorerna mm o se   till så att vi har lena o sexiga ben =)          ...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 20:35

  I dag har det varit skönt väder, härligt att klä sig lite lättare. I dag skulle jag även gå hem till Rohde o plocka med mig lite kläder o lite annat smått o gott.   Det är så att hon har kommit till ett korttidsboende för hon har varit sjuk. ...

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards