Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 9 september 2017

Av Anneli Gustavsson - 9 september 2017 20:47


I vanlig ordning så är det skitväder,, mao regn o kallt.. Jag släppte ut mammas katt vid halv 9 i morse o han har velat vara inne hos mig.. Han har varit helt galen till att klänga på mig o ska gosa.. Upp över allt,, in under saker, hoppa in i en pappkasse som jag har som jag slänger reklamen i,, in i garderoben när jag provar mina kläder, upp på en hylla,, in under något annat o så har det varit idag. Nu är han inne för natten, han tycker inte heller om detta väder.

 

Idag har jag varit hos min lilla familj en stund.. Köpte med mig lite godis till barnen så dom blev glada o smaskade i sig det. Vi tittade lite på roliga klipp på tv;n o jag har skrattat gott..

 

När jag åkte hem så åkte jag förbi två pizzerior,, jag var så sugen på att stanna o köpa en pizza MEN det gjorde jag inte. Jag är fortfarande sugen på en pizza trots att jag har ätit en god kycklingsallad... Men jag ska äta nåt som är ännu bättre än pizza,,, jag ska äta popcorn ikväll igen.. Ja då,, det kan jag göra för jag har räknat in det i vanlig ordning i mina kalorier / dag... Idag har jag hållit mig till 1225 kcal så jag är nöjd =)  Oh,, javisst ja,, jag drack ju kaffe hos Marcus o Nina så jag har inte räknat in mjölken,, jaja, det är väl inte hela världen.

 

I torsdags när jag handlade så "snodde" jag två godisar,, naturgodis som är med lakrits o yoghurtöverdrag så dom åt jag.. Jisses vad gott det var,, men annars har jag INTE ätit nåt godis. 

Liam har kvar en påse med polly här,, jag älskar polly men jag ska inte ta några,, jag får inte ta några för jag vill verkligen göra mitt bästa med att gå ner i vikt o hålla mig till dom kalorierna som jag har satt upp.

 

Pratade med Rohde i telefonen ikväll ,, vi pratade i över 1 timme om lite allt möjligt. Så jag har inte varit hos henne ikväll. 

 

Några promenader har det inte blivit heller pga allt regnande + att det är så kallt, så jag hoppas att det får vara uppehåll i morgon så jag kan ge mig ut.. Jag har ju så svårt med värken när det är sånt här väder o det känns som jag skolkar från min träning, o det är inte roligt.

 

I dag är det 9 dagar kvar till,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,   

 

Hoppas att ni har haft en bra dag.. Nu ska jag hoppa upp i sängen o titta lite på tv;n.

Dröm Vackra Drömmar.

 

Puss I Pannan   

 

 

 

   

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards