Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 8 september 2017

Av Anneli Gustavsson - 8 september 2017 19:48


Jag tycker att det är avkopplande att hålla på med lite bilder o texter som jag sätter ihop.. Ja den sidan har jag inne på fb.. Jag startade sidan den den 14 juli 2012,, så det är ett par år som jag har "tråcklat" med den.. 

 

Jag har fått många som gillar den o följer den. Jag har lite drygt 55.000 som gillar o delar sidan o sen har jag lite drygt 53.000 som följer den.. Det är många som skriver kommentarer oxo så det är roligt, många återkommer så dom känner man igen..

 

Jag trodde aldrig att jag skulle få så många följare så jag är superglad, jag skapade sidan för mig men blev så förvånad när det blev fler o fler som gillade o delade den. 

 

Jag har fått flera förslag på att sälja den, men det vill jag inte. Jag har inte ens tagit reda på vad jag skulle få för den för jag har tackat nej direkt.. Men visst är det skoj =)

 

Kika gärna in om ni har lust... Gilla/Dela...

 

 

Av Anneli Gustavsson - 8 september 2017 18:26


Klockan 8.20 ringer mobilen o jag flyger upp från sängen med hjärtat i halsgropen o blev så rädd.. Fick ont i huvudet, ja det kan jag få när jag blir väckt på det sättet så det är inget ovanligt.

 

Hur som helst så var det akutläkaren som ringde o sa att hon hade fått proverna från mitt arbets-ekg o det var bra. Det fanns inget att anmärka på så jag slappnade av. Hon sa att jag inte behöver äta trombylen längre eller ha med mig nitroglycerinen så det blev 2 mediciner mindre. Jag glömde fråga om mitt låga blodtryck men eftersom hon inget sa så var det ju inget att oroa sig för heller.. Det har väl blivit så lågt nu när jag har börjat promenera mycket ,, så jag är mer tränad... Hon sa även att det var skillnad från det provet jag gjorde 2008,, så detta var bättre, så jag får vara nöjd trots att det var mina ben,, värken som svek mig.

 

Jag fick sån hemsk värk igår när jag cyklade så jag har inte varit o tränat idag. Jag tänkte att jag skulle gå en runda men det har ju regnat o är kallt så det är lite jobbigt med värken. Jag får se om jag klarar att gå i morgon, hoppas verkligen att det inte regnar då utan att det kan vara lite bättre väder.

 

I morse hade jag även lille Jack hos mig en stund när Nina var iväg. Han är så go den lille skiten,, vi busar o skrattar hela tiden.. Han sa - Det är roligt att vara hos dig fammoo,, det värmer mitt gamla hjärta. Jag älskar mina små barnbarn så otroligt mycket.. 

 

Bailys har varit helt galen idag,, kelsjuk o sprungit vid mina fötter så jag har varit på väg att trilla flera gånger.. Nu är han ute en stund, men han kommer nog snart för det regnar.

 

Idag är det 10 dagar till ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Ja, det får ni se sen =)

 

Nu ska jag fixa en kycklingsallad o ge Bailys lite oxo.. Han hoppade upp på diskbänken innan o dök på påsen,, han var helt tokig.. 

 

Jag önskar er en Trevlig Helg..

 

Puss I Pannan   

 

 

 

Min lille going 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards