Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 7 september 2017

Av Anneli Gustavsson - 7 september 2017 19:45


Idag har jag varit på Ryhov o gjort ett arbets-ekg.. Jag hade ganska lågt blodtryck i både vila o när jag cyklade på motionscykeln. Men det var inget alarmerande utan han sa att det var bra.. Det låg på 120/70 o pulsen var 60...

 

Jag började trampa o jag sa till honom att jag kommer att få ont av min värk o mina ben kommer inte klara av så mycket så det kommer att vara benen som sviker mig o det blev så. Jag cyklade i 15 min o det blev tyngre o tyngre men sen till slut orkade inte benen trampa mer, kraften tog slut helt enkelt.

 

Han såg att jag hade gjort ett test 2008 o jag var bättre idag än då o då är jag ändå mycket äldre så han sa att det var bra. Jag var rädd för att mitt resultat inte skulle vara rättvist pga att benen gav upp, men han sa att dom nog skulle få ut nåt av detta resultatet oxo.  

Ja, jisses vad jobbigt det var,, så tungt.. O jag blev så fruktansvärt besviken på att jag inte orkade längre. Jag sa till honom att jag går hellre en promenad på 2 timmar än cyklar 15 min hos honom igen så jobbigt är det för mig.. 

 

Men, nu är det oxo gjort så nu väntar jag på att akutläkaren ska ringa till mig så jag får besked om hur det ligger till.


 

Jag hade med mig Rohde, det är skönt att ha nån att prata med. Efter klin fys åkte vi till Ikea, hon skulle köpa lite grejer till sin balkong o jag köpte ljus till Teddy.. Jag vet inte hur många ljus jag har tänt för honom, men det känns bra för mig att göra det .. 

 

Vi åkte även till ÖoB o där köpte jag lite saker oxo..  Efter det åkte jag vill Netto för jag ville ha lite kvarg men dom hade inte den jag ville ha så jag stannade till på Ica i Hovslätt.. Dom hade en av den jag vill ha plus att jag köpte en med hallon. Köpte även treo, dom var 10 kr billigare än på apoteket..


   

Ja, jag tog ett kort på mig själv,, vet inte varför =)


 

På vägen hem hade det kommit några lamm så jag stannade o fotade dom. Dom var så söta, men dom var upptagna med att äta gott.


Tittar man till lite snabbt så ser det ut som lammet har två huvuden =)


   

När jag kom hem så mötte Bailys mig, så nu har vi gosat lite o han har traskat ut igen. 

 

Det är uppehåll men det är lite kallt.. Jag vill ha varmare, jag vill inte ha höst. Tänk vad långt det är till våren igen.......................

 

Har precis varit hos Rohde nu men jag fick gå hem för jag har sån värk. Jag brukar inte frysa men jag fryser inifrån o ut o det gör ont i hela kroppen.. Satt o nickade hos henne oxo så jag höll på att somna när vi tittade på nyheterna ..

 

Nä, nu ska jag ta mig nåt att äta o sen lägga mig. Dröm Vackra Drömmar.

 

Puss I Pannan   

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards