Mitt Nya Liv

Direktlänk till inlägg 6 september 2017

Spanien, Fuengirola 8 / Bilder

Av Anneli Gustavsson - 6 september 2017 15:51


Tisdagen den 27;e.. Sista dagen o det kändes inte alls roligt. Träffade Göran o Grus o sa hej då till dom. När jag kramade om Grus kom tårarna. Jag fick träffa två helt underbara killar som jag förälskade mig i så det kändes inte roligt att åka ifrån dom även att jag inte träffade dom varje dag, men det var nåt speciellt med dom..

Vi låg på stranden till halv 5 sen gick vi upp o fixade till oss. Gick till Sofiya o tog en drink o sen gick vi över till Papa Luigi o åt en pizza... Hem o packa, känna paniken för jag ville verkligen inte åka hem. Jag vill stanna kvar, jag bor helt enkelt i FEL land.

 

När vi packade så stämde det inte med vikten så vi höll på i ett par timmar att packa o packa om för att fördela så vi slapp böta.. Järdans vilket strul det var =)

 

Usch, jag hade sån ångest, jag vill inte, jag vill inte ,, jag vill inte åka hem...........Jag har alltid älskat Spanien, det spelar ingen roll var jag har varit så har det varit underbart, men just Fuengirola var fantastiskt. Jaja, det var bara att gilla läget.

 

 

 

Onsdagen den 28;e mitt i natten.. Fred kom precis på utsatt tid för att köra oss till flygplatsen. Han var så hjälpsam o artig.. Måste ju berätta att vi träffade honom av en slump när vi gick hem från Miramar då det var stängt. Dom jobbade/ägde en bar där Nadine "kastade" in folk så vi började prata med henne först o sen med Fred från Frankrike.. Det kom fram att han körde taxi så då frågade vi om han ville köra oss så på den vägen är det. 

Han var en säker förare o som sagt va mycket trevlig. 

 

Vi checkade in våra väskor o fick gå hela vägen tillbaka som vi kom från för att vänta på att få veta vilken gate vi skulle till, o jag kan lova att den var lång... Tiden gick sakta o jag var ledsen ,, ja jag ville ju för tusan inte åka hem.

 

Jag köpte lite godis till barnen på taxfree.. Sen fick vi gå ut för att komma till planet o det var samma skraltiga plan som på ditresan .. Jag slumrade till några gånger men värken tog över..

Resan gick  bra o grannen Lasse hämtade upp oss i stan. Hemma igen i kalla Sverige, men hjärtat var kvar i Fuengirola...

 

Ja, det var mina veckor i Fuengirola.. 

 

 

 

Brun blev jag men inte så här brun,, det är missvisande =) Ligger o njuter vid Poolen.

 

                     

 

Så vackert, så underbart, så fantastiskt ♥

 

#fuengirola #spanien

 

 

 

Soluppgång.

 

 

 
 
skogsnuvan

skogsnuvan

6 september 2017 16:24

Vilka bilder. Jag blir så full av längtan när jag ser dom. Vattnet, himlen sanden och oj vad jag längtar till lite värme och sol men vet att det är inte att tänka på för en fattigpensionär som jag.

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Anneli Gustavsson

6 september 2017 16:35

Ja det var underbart där. Det är inte lätt att komma iväg på en pension.. Önskar att jag bodde där året om, jag bor i fel land ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Gustavsson - Tisdag 16 april 20:45


      Som veterinär kallades jag in för att undersöka en 13-årig hund som hette Batuta.Familjen förväntade sig ett mirakel.Jag undersökte Batuta och upptäckte att han hade cancer och skulle dö av detta och att det inte fanns något att göra för...

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 11 april 20:45

    Den här bilden följer mig i graven. Den har jag tatuerat in på min arm =)       I dag har det varit en jobbig dag, det är det alltid den här dagen. I dag är det 9 år sen du somnade in o jag ser allt framför mig än, vilket är jobbigt....

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 4 april 21:00

  Det är så mycket att hålla reda på när man är hemma o är sjuk. Inte nog med att jag har min fibro o allt annat.. Jag går ju o bryter tån,, ja för ca 2 år sen.. Sen halkade jag ju 22a dec 23 o slog i rejält.    Men nu så har jag pratat med Fol...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 21:02


      Ja nu tjejer får vi ta fram rakhyvlarna, epilatorerna mm o se   till så att vi har lena o sexiga ben =)          ...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 20:35

  I dag har det varit skönt väder, härligt att klä sig lite lättare. I dag skulle jag även gå hem till Rohde o plocka med mig lite kläder o lite annat smått o gott.   Det är så att hon har kommit till ett korttidsboende för hon har varit sjuk. ...

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards