Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 21 augusti 2017

Av Anneli Gustavsson - 21 augusti 2017 21:06



 


Nu har jag varit ute o gått. Jag hade ju accepterat två utmaningar, en på 5 km o en på 10 km.. Femman har jag gjort o i går skulle jag tagit den andra men batteriet i mobilen tog nästan slut så jag kunde inte fortsätta..

 

Men,, idag gick jag o jag har gått runt runt 4 ggr på vissa ställen..

 

Jag har så slappa fötter så när jag går på grus blir det vingligt så det är tur att det inte är så mycket grus att gå på. Sen har jag så svårt att gå rakt, det ser säkert ut som jag är onykter när jag är ute o går,, men det är jag inte. Om jag har gått rakt fram en bra stund o tittar åt nåt håll så måste jag oftast stanna så jag inte raglar iväg =)

 

Hur som helst så gick det bra, o det kändes skönt. I början blev det så kvavt när jag gick runt hästarna o det sista så började det regna, men det var ingen fara. 

 

Nu ska jag ta mig nåt att äta o sen hoppa in i duschen..

 

Känner mig stolt o glad. O Jag har även kommit en bit på Samsungs Health app,, avokadon där man ska gå tvåhundratusen steg innan augusti är slut =) Hoppas att jag klarar det.

 

Dröm Vackra Drömmar.

 

Puss I Pannan   

 

Av Anneli Gustavsson - 21 augusti 2017 17:36


Idag blev det äntligen av att jag ringde mina samtal, jag ska berätta mer om det senare.. Om ett par veckor kanske ,, vi får se =)

 

Jag har sprungit ut o in idag ,,, ja jag har jagat solen.. Det har varit sol en liten stund sen kommer det stora hemska moln,, men dom är ganska fina men jag vill inte ha dom när jag ska sola. Men nu lite senare på eftermiddagen har den hållit sig i skinnet o jag har njutit.

 

Mobilen ringde innan o det var min läkare från akutmottagningen,, jag blev så nervös att hon ringde alla redan. Jag var inne i torsdags o sen i fredags för andra undersökningar så jag väntade mig inte att höra nåt från henne den här veckan så när hon väl ringde så trodde jag det värsta o höll på att börja gråta innan hon ens hann säga nåt.

 

Hon sa att hon precis hade fått svaren från ultraljuden på halspulsådern o hjärtat o det såg bra ut ,, MEN hon ville ändå att jag skulle göra ett arbets ekg o hon hoppades att det skulle bli rätt snart. Så jag blev superglad o sen när hon sa att hon ville kolla det sista oxo så kom min oro tillbaka lite... Men jag ska försöka att inte oroa mig utan ta det lugnt. 

 

Jag frågade en gång till om trombylen gick bra till alla mina mediciner o det sa hon att den gjorde o jag skulle fortsätta äta den tillsvidare. Jag frågade även om jag fick styrketräna hos sjukgymnasten, jag sa även att jag ger 150% hela tiden o det var inga problem.. Hon sa att det blev ju att jag "testade" mitt hjärta där oxo så det var bra, sen tyckte hon att jag var duktig som promenerade så mycket.. Så nu hoppas jag att blåsorna o min överansträngning är väck för alltid. Jag plåstrar ändå om tårna i fall om att =)

 

Nu ska jag ta på mig träningskläderna o gå ut en runda.. Ska ringa till Liam o höra hur han har haft det på sin första dag i skolan.. Min underbara lille Liam, han är så stor   

 

Ni får ha en bra kväll..

 

Puss I Pannan   

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards