Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 14 augusti 2017

Av Anneli Gustavsson - 14 augusti 2017 20:47



165 gr 4% keso
80 gr 1,5% yoghurt  / frukost


88 gr kycklingfilé
80 gr 4% keso
92 gr kokta ägg
43 gr tomat
19 gr gurka
21 gr röd paprika  / Middag


64 gr lättyoghurt
19 gr hot chilisås  / Dressing till salladen


200 gr lättkvarg
200 gr 1,5% yoghurt / kvällsmat


100 gr 4% keso

400 gr vattenmelon
300 gr nektarin / lite gott =)  


Allt som allt 1222 kalorier idag är vad jag har fått i mig.  Jag äter gott o mår bra när det gäller maten, men sen är det en annan femma när det gäller min träning. 

 

I går var jag o barnen ute o gick 3 ggr så det blev lite drygt 3 km,,glömde ha på runkeepern o sen glömde jag skriva upp en av rundorna på jogg.se

 

Idag gick vi på morgonen knappt 1 km o sen när barnen hade åkt hem gick jag själv en liten runda på drygt 1 km.. Det tar tid, men jag vill försöka i alla fall att gå lite. Jag saknar mina promenader så mycket, det är något som jag inte är van vid. Alltså att sakna träning, det är ju  helt galet för att vara mig.. Jag avskyr allt vad träning är, men nu tycker jag att det är så skönt, så befriande..

 

Jag har haft lite svårt att gå ner i vikt dom sista veckorna, jo jag har gått ner dom kilona som jag gick upp men sen ligger jag på - 13 kg o det är jag så glad för MEN jag vill gå ner mycket mer.. Det får helt enkelt ta den tid det tar fast det känns  hopplöst ibland.

 

Jag tänkte att jag skulle ta en runda till, men jag kände att det var bra för benet att låta bli..

 

Jag har även ringt till vc idag o jag fick en tid till min läkare på torsdag, det trodde jag inte utan jag trodde att jag skulle få vänta länge så jag är nöjd. Hoppas att det finns nåt att göra så benet blir bra..

 

Jag har ju börjat äta lite kvarg,, lättkvarg som Ica hade,,, lemoncurd. Den var så god, men dom har den bara när det är extrapris på men den finns inne i stan på Ica Maxi men dit åker jag inte bara för den.. Men så köpte jag en ny o det var mango o ananas,, supergod. Jag vill ha den tjock o mumsig o det är dom här båda.. Riktigt gott var det.

 

   

 

Jag har i alla fall fått ihop 7035 steg idag,, rätt bra ändå så jag får väl vara nöjd =)

 

I morgon ska jag ner o träna styrketräning, hoppas att det går bra med benet, jag får ta det lugnt med 2 av redskapen.. 

 

Ja, det var dagens bravader.. 

 

Jag har en grupp på fb för oss som kämpar med vikten, vare sig du är överviktig eller underviktig, det är bara att komma med oss.. Du hittar gruppen HÄR .... 

 

Var rädda om er o varandra. Dröm Vackra Drömmar. 

 

Puss I Pannan   

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards