Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 12 maj 2017

Av Anneli Gustavsson - 12 maj 2017 17:45


I morse när jag vaknade så kollade jag om jag hade fått in mina recept.. Jag såg först inget för appen bara hängde sig... 

 

Ssk;an ringer o frågar om jag har fått in nåt o jag säger att jag måste kolla. Jag förklara för honom att det bara hänger sig,, han säger att jag kan kolla så ringer han upp mig lite senare.

 

Jag kom äntligen in o ser mina NYA recept ,,, jag blir så glad.. Men,, det kanske är nåt galet ändå så jag åker ner lite tidigare för jag ska träna hos sjukgymnasten.. Det är rätt många före i på apoteket men när jag kommer fram så ser hon oxo att jag har fått in recepten.. Jag plockar ut mina citodon o fråga hur många uttag jag fick ?

Han skriver alltid  ut 100x2 + 4 uttag men det var det inte. Jag fick 100 tabl o inga fler uttag !

 

Jaha då är det bara att börja om igen. Jag anmäler mig på deras, ja vad den nu heter men ta ändå en kölapp för jag måste prata med dom.. Det är ganska många före mig så jag väntar snällt... 

 

När det blir min tur så säger jag att hon kan skriva att ssk;an inte behöver ringa upp mig för att höra om jag har fått in recepten så hon skrev det till honom ( men jag såg när jag hade tränat klart att han hade ringt ändå)  Jag säger sen att hon måste sätta upp mig så att min läkare ska skriva ut nytt recept på citodonen så jag bara har att hämta ut när dom här är slut.. Jag förklara för henne att jag inte behöver dom just nu, men jag vill vara ute i god tid så då kan dom inte skylla på det. 

 

Hon skrev ett meddelande till Axel till på måndag så jag får se om han skriver ut nåt då eller om jag får börja tjata igen. 

 

In o träna,, slut som bara den. Är lite försiktig med rörelse som gäller nacken o axlarna. Det funkar sådär, men det går.. 

 

När jag o några till snart har tränat klart så kommer det in en karl som sätter sig på cykeln,, trampar några gånger,, hoppar av den o går till ett redskap.. Han drar o sliter,, släpper den så det bara smäller om det. På nästa redskap där han gör likadant,, jag börjar fundera på om han verkligen har en tid hos dom eller om han bara har kommit in o börjat träna.. När jag står i ett hörn o har pilatesbollen bakom ryggen o gör  benövningar, där jag ska niga så kommer han o ställer sig jämte mig o lägger av en brakare.. Jag frågar vad fan han gör ?  Han går vidare o börjar rycka o slita o smälla på så jag går in till min sjukgymnast o frågar om han verkligen har kontakt med dom så hon följer med mig ut o det var inga problem.. Jag sa till henne att antingen kommer redskapen gå sönder eller så kommer han göra sig illa. Han hoppade upp på cykeln igen,, gick ut men kom tillbaka en liten stund. Han bara stod o tittade sen gick han......... Han var lite läskig o han stank så kräkreflexerna reagerade. Han smällde runt i kanske 20 min sen försvann han.

 

Efter sjukgymnastiken åkte jag till Ica o handlade lite. Jag blev så sugen på min kycklingkebab så jag köpte en färdiggillad kyckling, jag orkade inte ta ut filéerna ur frysen.

Ställde mig o gjorde den geggan + lite sallad.. Det tar på krafterna att stå vid diskbänken, jag får sån värk så jag är helt slut. Mamma fick in en kebab men jag har inte kunnat äta än. Jag ska gå bort till Rohde först, jag tar mig en sen när jag kommer hem.

 

Ja det var min dag.. Nu ska jag dricka upp mitt kaffe..

 

Ha en bra kväll o en trevlig helg ♥

 

 

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards