Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 10 maj 2017

Av Anneli Gustavsson - 10 maj 2017 19:44


I snart en vecka har jag haft mer värk än normalt.. Det har varit jobbigt o det tar otroligt mycket på krafterna.. Jag har inte vetat om jag ska ligga, stå eller gå.. Jag blir helt orkeslös i hela kroppen så jag vill inget heller än att ligga o sova bort allt men när det inte går o man får kramper så är det inte roligt... 

 

I måndags ringde jag till Norrahammars Vårdcentral o pratade med en jättetrevlig kvinna,, Elisabeth o hon sa att jag skulle kunna hämta ut mina värktabletter i dag på eftermiddagen.. 

Jag har loggat in o kollat både via mobilen o datorn men jag har som vanligt INTE fått några mediciner................................

 

I eftermiddags fick jag ringa till vc för att få en telefontid o den fick jag först på fredag.. Här blir jag ledsen för nu vet jag att jag absolut inte kommer att få mina värktabletter den här veckan o på helgen jobbar dom inte.

 

Jag skulle prova o logga in på 1177 men det gick inte, jag försökte i ca 30 min sen ringde jag till dom o sa att det var problem att logga in.  Precis när jag hade sagt detta så går det att logga in o jag letar reda på mina journal för att se OM det finns några anteckningar ang recepten o de gör det........

 

Hittar ett ställe där man kan skriva till dom för att förnya dom så jag börjar fylla i rutorna, men för varannan ruta så vill den bara logga ut hela tiden så jag måste klicka på en ruta där det står fortsätt........... När jag har fyllt i allt o klickar på skicka så är det ett jävla tekniskt fel.............  Jag börjar gråta,, jag orkar inte hålla på så här.. Det är inte lätt att må skit,, man orkar inte med sig själv utan man måste ta den här skiten oxo.

 

Detta är inte första gången som vc strular med mina recept. Jag får ringa o tjata hela tiden o det är sån nonchalans.. 

 

Jag fick tillslut en mailadress så nu har jag mailat till dom MEN dom har bara öppet i morgon mellan 8 - 11 sa växeln.................

 

Man får inte må dåligt för att orka vara sjuk !!!!!

 

Jag ligger inte hemma o mår skit för att det är roligt    

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards