Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 1 augusti 2016

Av Anneli Gustavsson - 1 augusti 2016 21:17


Ja snart börjar jag räkna ner till två olika saker. Den ena saken har jag redan börjat räkna ner på o det är 12 dagar kvar tills det händer.. 

 

Nästa är lite längre bort så jag börjar inte riktigt att räkna än..

 

Idag har vi haft som vanligt, ja med vädret menar jag. Regn, kallt, blåsigt, lite lite sol o ännu mer regn o kallt. Detta är inte roligt alls. Det enda vi inte kan klaga på är att vi har gula o torra gräsmattor för det har vi verkligen inte, den är grön o växer så det knakar.

 

Igår tog jag ett kort på Bailys när han gick in o la sig i min soffa, han måste ju ställa upp lite som modell när han ändå är här =)

 

 

Lilla Bailys, det är roligt att han kommer in till mig nu när jag är ensam.

 

Ska snart lägga mig o titta på tv;n, det är bara skit ikväll så jag hoppas att jag somnar gott.

 

Hoppas att ni har haft en bra dag allesammans .. 

Var rädda om er o varandra. Dröm Vackra Drömmar.

 

Puss I Pannan ♥

 

Av Anneli Gustavsson - 1 augusti 2016 14:28


Idag har jag varit o klippt mig, det behövdes verkligen jag hade så långt nu.

När jag kommer dit hade hon två som satt i stolarna o jag väntade i soffan på min tur. Hon hälsade lite lätt när jag kom in. 

När dom var klara så sa hon till mig att sätta mig i stolen o precis när jag slår ner baken så ser jag att hon inte har sopat bort den andres hår............ Det är så förbannat äckligt.. 

 

Jaja, det var redan försent. Hon frågade hur jag mycket jag ville klippa mig. Hon visade på ca 1 cm o jag sa att hon måste ta mer än så. Jag fick säga till henne 3 ggr att hon fick klippa mer o hur hon skulle klippa. 

Hon var väldigt hafsig o det gick fortare än det brukar göra o hon ÄR snabb.. Det tar ca 15 min att klippa mig, några minuter till då jag får be henne ta lite mer.

 

Jag avskyr när dom inte kan blöta håret lite för det regnar hår i ansiktet o det har jag bett henne om flera gånger tidigare men hon tog fönen o blåste på för fullt. En liten stund senare så fick jag en stor kocka med hår i ögonen o munnen o hon fick ta fönen igen o blåsa bort det o så höll de på. VARFÖR inte blöta till håret lite så man slipper allt detta ?

 

Hon kollade så att det var jämt klippt, hon rullar håret lite på borsten medans hon fönar mig o sen säger hon att det är bra. Hon tar en tofs därbak o tuperar lite o sen plattar hon till de med handen o säger nu är du färdig. Vill du ha lite spray ? 

 

Jag hann knappt kliva ur stolen förrns hon hämtade barnkudden o satte på stolen o på två röda hade det satt sig ett barn där .. 

 

Jag har aldrig varit med om detta innan, att hon beter sig på det sättet som hon gjorde idag.

OM man tycker att man har för många kunder så bokar man inte upp några utan tar hand om dom man har.

 

Jag brukar alltid få fixa till håret o klippa lite när jag kommer hem, jag har inte kollat nu hur mycket jag måste ta. Får se sen. Sånt här gör mig ledsen o jag blev förvånad för jag har aldrig sett den här sidan av henne innan.

 

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards