Mitt Nya Liv

Direktlänk till inlägg 14 juli 2016

Mio & Cellbergs & Canon.

Av Anneli Gustavsson - 14 juli 2016 20:01



 

För ett tag sen var jag inne o köpte den här hyllan på Mio. Idag skulle jag sätta ihop den o ser att det är skavt på en av delarna o det är mycket. Jag ringde in till dom o dom sa att den inte längre finns kvar. Antingen skulle jag få den billigare eller så fanns det två andra som jag kunde ta , men den ena är för smal o den andra är för bred så det blir ingen hylla där jag hade tänkt.. Men det kommer att bli nåt annat istället o det kan jag inte berätta nu =)

 

 

I tisdags åkte jag in till stan o köpte mig en ny kamera. Jag har länge funderar o velat ha en men det har inte blivit så. Nu dök den här upp o det är lite att lära sig nu. Den är mer avancerad än den jag hade innan. Jag fick min gamla såld så det känns bra. Jag håller på att fota mina orkidéer o lite annat smått o gott. Jag vill ge mig ut nån dag o fota lite.



    

Här är två bilder som jag har tagit med den nya kameran. Som sagt va, det är väldigt annorlunda med den nya o det ska bli roligt att bli ett med den oxo.


Jag köpte ju den runda skålen i Ullared, sen var jag ju inne i stan o köpte två vita orkidéer som jag satte ihop, det blev jättefint. Hoppas bara att dom kommer att trivas där.

  

 

Dom har planterat lite blommor på framsida av huset, det var på tiden. Det ser för jävligt ut här på gården, det förfaller. Jag förstår inte att det ska vara så svårt att hålla ordning på det som finns.

 

Ja så var vi vid cellbergs.. Jag skickade ju efter en bikini kjol för ett tag sen men den var för stor så jag skickade efter en mindre men den var oxo för stor så nu får jag skicka tillbaka allt igen. Jag köpte även en bikini bh o två andra bh:ar men dom var för stora. Det är så slappt tyg, det är verkligen stora storlekar. Hur som helst nu hoppas jag att den här bikini kjolen o bikini-bh;n ska passa annars lägger jag ner det. Det koster ju för tusan 55 kr för varje gång jag skickar tillbaka det. Håll tummarna nu att det passar.

 

Det kommer en jättebra film sen  Water for elephants TV8 Idag 21:00 - 23:20. 

Ja sen är det ju Victoria som ska firas ikväll, men jag tycker det är för mycket. Har nästan aldrig sett det. 

 

Vi har fortfarande väldigt dåligt väder här i Jönköpingstrakten. Ingen sol, ja ok, den tittar fram några minuter sen försvinner den. Det regnar, blåser o är så kallt. Jag har fått stänga altandörren på kvällarna, det är inte klokt. Var är sommarn ?

 

Hoppas att ni har haft en bra dag. Var rädda om er o varandra. 

Dröm Vackra Drömmar.

 

Puss I Pannan ♥

 



 
 
deninrekampen

deninrekampen

15 juli 2016 22:21

Va tråkigt att den va skavd, men tror nog du löser det till något snyggt? ;)

Kul med ny kamera, jag hade nog aldrig förstått mig på hur man gör än att ta bild haha! :D

Hoppas allt e bra med dig!

http://deninrekampen.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

24 juli 2016 15:07

Ja det var tråkigt, jag lämnade tillbaka den o nu bryr jag mig inte om att köpa nån ny. Jag ska hitta på nåt annat =)

Jag tycker det är så roligt med kameran o det är lite nytt att lära sig men det är oxo roligt. Man får prova sig fram. Hade varit roligt att gå en kurs men det är så dyrt.

Ha en fin kväll, kram ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Gustavsson - Tisdag 16 april 20:45


      Som veterinär kallades jag in för att undersöka en 13-årig hund som hette Batuta.Familjen förväntade sig ett mirakel.Jag undersökte Batuta och upptäckte att han hade cancer och skulle dö av detta och att det inte fanns något att göra för...

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 11 april 20:45

    Den här bilden följer mig i graven. Den har jag tatuerat in på min arm =)       I dag har det varit en jobbig dag, det är det alltid den här dagen. I dag är det 9 år sen du somnade in o jag ser allt framför mig än, vilket är jobbigt....

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 4 april 21:00

  Det är så mycket att hålla reda på när man är hemma o är sjuk. Inte nog med att jag har min fibro o allt annat.. Jag går ju o bryter tån,, ja för ca 2 år sen.. Sen halkade jag ju 22a dec 23 o slog i rejält.    Men nu så har jag pratat med Fol...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 21:02


      Ja nu tjejer får vi ta fram rakhyvlarna, epilatorerna mm o se   till så att vi har lena o sexiga ben =)          ...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 20:35

  I dag har det varit skönt väder, härligt att klä sig lite lättare. I dag skulle jag även gå hem till Rohde o plocka med mig lite kläder o lite annat smått o gott.   Det är så att hon har kommit till ett korttidsboende för hon har varit sjuk. ...

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards