Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 28 juni 2016

Av Anneli Gustavsson - 28 juni 2016 18:58




Jag tänkte skriva att det är måndag hela dagen men så såg jag att det var tisdag. Det har varit moln så gott som hela dagen förutom för en liten stund då jag kunde springa ut o sätta mig i solen, mamma sprang oxo ut den lilla stund som blev, ca 20 min sen var det mörkt igen.

Det är ju kallt oxo, jag fryser. Var är sommaren ??

 

Du som har solan kan väl dela med dig lite, jag är i stort behov av den. Jag måste få mig lite sol för snart kommer ju vintern o då går jag i ide.

 

Det har inte hänt nåt speciellt idag. Jag har pratat med Maria en stund på telefonen o vi pratade om något som vi ska hitta på i augusti.. Jag kommer inte ihåg om jag har berättat om det, men jag låter det vara oxo.

Jag har lite saker på gång. På måndag händer något. På fredag - lördag kommer mina små skatter till mig , mer vet jag inte nu.

Sen skulle jag på en utflykt till men det har jag glömt vilken dag det var o sen ska jag på nåt annat =)

Herregud, hur ska jag komma ihåg allt ? Min almacka går bara till den 10;e juli så jag måste köpa en ny.

 

Om några dagar så måste jag in till stan o hämta något, som hör till det som kommer att hända lite senare =) Ja nu snurrar jag snart ihop allt. 

 

Hoppas att ni har sol o att ni har det riktigt skönt.

 

På tv;n ikväll blir det ; 

 

New in town TV3 Idag 22:00 - 00:00. Den är jättebra.

 

Pelikanfallet TV4 Idag 22:30 - 01:20, den är oxo jättebra.

 

Insomnia Kanal 9 Idag 21:00 - 23:25, jag vet inte om jag har sett den ?

 

Ha en mysig kväll. Var rädda om er o varandra. Dröm Vackra Drömmar.

 

Puss I Pannan    

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards