Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 29 april 2016

Av Anneli Gustavsson - 29 april 2016 18:00


 


Tiden går väldigt sakta. Igår städade jag, plockade undan lite. Idag har jag handlat lite så jag kan baka lite bullar, men det tar jag en annan dag.

 

Solen tittade fram lite men nu har jag inte sett den på en stund. Det är fortfarande kallt men jag vill ha altandörren öppen, får nog stänga till den nu.

 

Det är helg igen, så då måste ju tiden gå fort ?

 

Jag väntar fortfarande på att Teddy ska komma innanför dörren, men det gör han inte. Det vet jag ju för jag tänder hans ljus varje kväll åt honom. Jag har tänt det ibland när det har varit kallt, jag vill ju inte att han ska frysa om lilla rumpan.

På vintern när han satt i sitt fönster hade han en filt som han fick sitta på så han inte skulle bli kall. Nu var det ganska längesen det satt någon i fönstret.

Ja, han finns ju där även om jag inte ser honom.

 

Jag har fått frågan om jag ska köpa en ny hund nu ? NEJ, hur skulle jag kunna göra det när min saknad till Teddy är så enorm. Den sorgen jag känner är nästan olidlig.

Det är inte många som förstår hur man kan sörja ett djur som jag gör. Jag säger inte att jag är ensam om att sörja, det är jag absolut inte, men det är MIN sorg, inte andras o det är Jag som känner den, inte andra.

 

Det spelar ingen roll vad jag gör så har jag Teddy i mina tankar. Ska jag resa mig från kontorsstolen så tittar jag så att han inte ska ramla ner från den höga sängen, eller att jag ska väcka honom för han sover så skönt. Jag fick inte ens gå på toan själv utan han skulle ligga vid mina fötter. Gick jag ut i köket så var jag på rymmen från honom o han sprang efter.

Jag saknar allt detta, jag vet inte hur jag ska tackla det ?

 

Jag försöker se ljusglimtar varje dag. Jag har min älskade son o hans familj, jag har resten av min familj som tack o lov är friska. O jag kan se glädjen som jag o Teddy hade, det var han o jag hela tiden i 15 år, så det är inte konstigt att jag saknar honom o känner mig ensam.

 

Jag har sagt innan att jag skulle ge vad som helst för att få krama om honom en gång till, men jag vet inte om jag skulle klara det. Jag skulle aldrig släppa taget om honom då, o det vore fel att behålla honom för min skull.

 

Allt har väl sin tid antar jag, sorgen o saknaden har sin tid.

Jag saknar världens bästa vän ♥

 

Önskar er en trevlig helg. 

 

Puss I Pannan ♥

 

 

 

Teddy i sitt fönster ♥ Han hade bökat ner filten så den låg på soffan här ♥

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards