Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 23 april 2016

Av Anneli Gustavsson - 23 april 2016 15:58


Det är en jobbig dag idag. Jag sakar Teddy så mycket.

Jag vet inte vart jag ska ta vägen ?

Det är tomt.

Det är tyst.

Det är ensamt.


     


Jag Älskar Dig ♥


Av Anneli Gustavsson - 23 april 2016 01:13


Jag gick ner i källaren för att kolla hur allt var. Det var när jag jobbade inom polisen så vi hade mycket bråk. Det var upplopp en dag o fångarna slogs hela tiden så jag fick släppa ut min schäfer Teddy. 

Teddy började fightas mot fångarna men han blev slagen flera gånger men när det hade lugnat ner sig lite så kom vi in i ett rum fullt med små möss, ja eller om det var hamstrar, små var dom o så arga. Dom anföll Teddy o hoppade upp på hans mage o bet honom, jag plockade bort dom hela tiden men dom blev bara fler o fler så jag lyfte upp honom men han var så tung.

Jag kämpade o han började skrika för det gjorde ont när dom bet honom, jag kom till en trappa där jag kunde gå upp o jag såg inga möss där så jag kunde släppa ner honom o plocka bort dom som satt kvar på hans mage, det var mycket blod o det droppade på golvet. Teddy tittade på mig med ledsna ögon o jag såg på honom att det gjorde ont.

Jag är så glad att jag vaknade ur min mardröm. I drömmen var Teddy en schäfer, o jag kan höra än hur han skriker i drömmen. Usch jag avskyr mardrömmar, men jag är glad att det bara var en dröm.

Jag var precis ute på altanen o tittade, det var vackert på himlen, lite kallt men skönt ändå. Nu ska jag försöka sova lite, dröm sött. Puss I Pannan ♥

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards