Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 22 april 2016

Av Anneli Gustavsson - 22 april 2016 21:15


Sitter o kollar igenom det som har skrivits på fb, det är fortfarande så många som tröstar mig efter det att Teddy fick somna in o jag är så glad o tacksam för er älskade vänner ♥



Inatt när jag gick ut på altanen så var himlen så otroligt vacker o det är så rogivande att stå o titta på den. Det har jag gjort i många år då jag har varit ute o kissat Teddy det allra sista på natten.


 

Idag satt jag lite ute i solen, det var skönt o jag njöt lite. 


   

Tidigare på dan så fick jag finbesök av Bailys, han kommer in o hälsar på ibland det är mysigt.


 

Detta molnet såg precis ut som en delfin men den hade flytet ihop lite när jag väl hade hämtat mobilen för att ta kortet så just här liknar det nåt annat, jag vet inte vad.


 

Det var vacker himmel när vi åkte hem från syrran. Dom bjöd på hembakad pizza som var så gott. Hennes svärmor hade som vanligt bakat sin marängtårta så det åt jag oxo av. Tilda målade mina naglar så nu är dom rosa o fina =)

Mamma släppte av mig så jag gick in till Rohde innan jag gick hem till mig, jag stannade bara en liten stund o nu sitter jag här.

 

Jag har tv;n på, lets dance men jag tittar inte så noga. Är inte på humör för det programmet o jag har inte kollat om det är nåt annat bra på tv;n ?.

 

Nu ska jag snart tända Teddys ljuslykta o klappa honom god natt. Ja det hinner säkert bli ett par gånger till innan jag somnar. Jag saknar Dig ♥

 

Hoppas att ni har haft en bra dag. Var rädda om er o varandra. Dröm vackra drömmar.

 

Puss I Pannan ♥

 

Av Anneli Gustavsson - 22 april 2016 16:02


Idag har jag suttit ute på altanen o fått lite sol på mig. Det var skönt att sitta en stund. Nu har jag fixat till mig för snart är det dags för kalas hos syrran.

 

Ända sen Teddy fick somna in så har det hänt konstiga saker. Humlor, ja det har alltid varit humlor omkring mig. När jag har hört dom på altanen så har jag öppnat dörren o då har den flugit in. Den flyger runt i lgh precis som den ser sig för, håller koll på läget o flyger i min närhet. 

 

Innan idag knackade mamma på altandörren o sa att Teddy är med henne. Jag gick ut o fick se en humla som flög omkring hennes händer när hon sådde gräs.. Hon påtade på o den var inte rädd utan var hos henne. Den flög sen in till mig i sovrummet men flög ut igen.

 

När jag satt på altanen så kom den igen, flög runt mig o sen gick jag in för att tvätta håret o fixa mig, då hör jag hur den kommer in i badrummet o flyger nära mig. Den var på väg att sätta sig på min högra fot två ggr, men flög mellan benen precis som Teddy brukade gå när han ville busa. Den var kvar ganska länge inne hos mig o den fick vara, jag öppnade upp köksfönstret så den hade en chans att flyga ut där oxo. 

 

Nu är den borta igen men jag är säker på att humlan kommer o kollar till mig snart igen.

 

Vad tror ni om detta ? Tror ni på att det kan vara så att det är Teddys sätt att tala om för mig att han finns i min närhet o att han mår bra ? Det tror jag på.

 

Nu har jag både Teddy o humlan som jag pratar med, ja förutom att jag pratar med mig själv oxo.

 

Ni får ha en underbar dag o en trevlig helg. Puss I Pannan ♥

 

Teddy Jag Älskar Dig ♥

 

 

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards