Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 15 april 2016

Av Anneli Gustavsson - 15 april 2016 19:56


Det är rörigt i huvudet, det känns inte som jag kan tänka klart. Det är mycket, men ändå inget. Det är massor med ljud men ändå tyst.

 

Jag har vaknat på nätterna o varit rädd att Teddy ska vakna o hoppa ner från sängen, men han finns inte där.

 

När jag ser klockslagen så vill jag gå ut med honom, men han finns inte där.

När jag vaknade i morse så ville jag ge honom friskt o kallt vatten, men han finns inte där.

Kopplet hänger i hallen o väntar på att få användas, men han finns inte där.

 

Han finns i mina tankar, i mitt hjärta samt mina bilder. Jag har svårt att titta på bilder på honom, det får bli lite senare ...

 

Det är så konstigt att gå utanför dörren utan att behöva fixa hundvakt. Att bara klä på sig o gå ut ensam är ovanligt. Jag vill ha honom vid min sida, jag har alltid haft honom vid min sida.

 

Idag har jag o mamma varit inne i stan o handlat lite. Jag handlade lite spray o annat till håret, en vaxduk, nya köksgardiner, två gråa kuddar till soffan, ja jag kommer inte ihåg mer vad jag köpte.

 


Dom här gardinerna hade jag innan.  Mitt lilla hjärta gick alltid vid min sida ♥

 

   

Mina nya gardiner. Det blev ganska bra.


Det här vackra molnet såg jag igår, jag tänkte på Teddy ♥


   

Detta lilla gosedjur fick Teddy när han var liten, den o filten är det enda jag kan hålla om nu.


Jag tänder ett ljus för Teddy när jag går o lägger mig så han ska se sitt fönster. Snart kommer han hem till mig igen, det ska bli skönt. 

 

Jag har massor med kommentarer, jag lovar att jag ska läsa o svara på dom men jag känner att jag får vänta lite till. Jag har läst igenom på fb o det tog på krafterna samtidigt som det värmer mitt hjärta när jag ser alla vänner som bryr sig o tänker på mig.

 

Jag är så glad att ni finns o att ni stöttar mig. Jag tackar från mitt hjärta för alla kommentarer. 

 

I morgon kommer mina små troll till mig. Det kanske är vad jag behöver, lite kärlek o massor med bus. Jag ska ha deras bil så vi kommer ut lite om vi känner för det.

 

Jag önskar er en Trevlig Helg. Var rädda om er o varandra. Love You ♥

 

Puss I Pannan ♥

 

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards