Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 5 april 2016

Av Anneli Gustavsson - 5 april 2016 21:30


Trots all värk o allt plock innan jag fick besök så har det varit en bra dag. Det var så roligt att grannen Lasse o mamma kunde komma in på lite mat. 

Maten blev helt ok, jag tyckte att den kunde kryddats lite mer men mamma o Lasse tyckte att det var lagom.

 

Det blev en fredags kyckling på en tisdag. Receptet hittar ni HÄR

 

 

 

 

Vi drack ett gott vin till, ja även päronsodan var god. Jag skulle köpt cider men tog fel men det gjorde inget. Vinflaskan är slut o mat blev det över både till mamma o Lasse + till mig o Teddy. Jag gjorde på 2 kg, det är lika bra att göra medans man ändå håller på o stökar i köket.

 

 

Salladen blev god oxo =)

 

 

Till kaffet blev det prinsesstårta, det var gott som tusan. Jag är inte så förtjust i marsipan men lite gick det ner o resten slängde jag =)

På kvällen så kom även Anna in på lite kaffe o tårta, det var roligt att få prata bort en stund med henne oxo.

 

Teddy har haft en ganska jobbig dag, han har varit stressad när jag har hållit på i köket o sen kom han inte till ro förrns lite senare nu ikväll.. Nu ligger han gott i min säng o sover o jag ska snart krypa ner till honom. Ska bara fluffa till täcket först =)

 

Jag var så varm innan så det blev en dusch så nu doftar jag gott igen =)

 

 

 

Tidigare på dagen när vi gick ut så hittade jag lite vitsippor, det är så fint nu när allt börjar få liv..

 

Hoppas att ni har haft en bra dag allesammans. Var rädda om er o varandra. Dröm vackra drömmar. 

 

Puss I Pannan ♥

 

 

Av Anneli Gustavsson - 5 april 2016 15:46


Satfläsk vad ont jag har i kroppen. Jag har hållit på i flera timmar nu, jag har dammsugit, städat toan, skalat potatis, stekt 2 kg kycklingfilé, gjort geggan som kycklingen ska gotta till dig i inne i ugnen o gjort en sallad. 

Har dukat lite så det ska bli lite vin till maten oxo, ja om dom vill ha vill säga. 

 

Har varit ute med Teddy nu så han står sig några timmar så jag behöver inte tänka på att gå ut med honom mitt i maten.

 

Han har varit lite stressad idag nu när jag har hållit på i köket. Han vet inte riktigt vad som händer o kan inte slappna av. Jag har ställt ut hans nytvättade säng o filt i köket så han har kunnat ligga där o se mig hela tiden, men han ville inte ligga där. Han låg lite på mattan i vardagsrummet, o därifrån hör han att jag är kvar i köket.

 

Hans säng får stå kvar nu när vi ska äta så kanske han kan slappna av. Det är lite dumt nu när sängen är så hög att jag inte vågar låta honom ligga där själv, men jag är så rädd att han ska bryta benen OM han hoppar ner själv som han gjorde en gång. Han slog sig då o blev jätterädd så det vill jag inte vara med om igen. Men det går ingen nöd på honom då hans egna säng är jättemjuk o skön. 

 

Nu ska jag ta lite medicin o slappna av innan det ringer på dörren.

 

Ha en mysig kväll kära vänner. Puss I Pannan ♥

 

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards