Mitt Nya Liv

Direktlänk till inlägg 4 april 2016

Hade En Ny Man Vid Min Sida / Foto.

Av Anneli Gustavsson - 4 april 2016 19:50


Idag har Teddy haft en bra dag, han har varit lugn o harmonisk o inte stressad.

Han har nosat på när vi har varit ute. Vi har sovit gott i sessansängen inatt oxo, den är underbar.

 

Har även varit o handlat lite men glömde ju två saker, persilja o riven ost. I morgon ska min granne Lasse o mamma komma in på lite mat. Så i morgon ska jag fixa med maten, salladen o dammsuga lite. 

 

 

Innan ikväll hade jag en nu man vid min sida, Mr Buster. Han är så mysig, stor som en halv häst men så go o lydig. Han lunkar med o drar inte, då drar Teddy mer än vad Buster gör så det var lättare att få med sig Buster än vad det är att få med Teddy =) Jag tog även med mig "Grodor" Rohde , det var trevligt.


   

Jag tycker att det är hemskt att folk inte kan ta upp sina förbannade fimpar. Det är särskilt två ställen i området som dom slänger o det är vid A-huset i första trapphuset på baksidan, det ser för jävligt ut o sen vid C-huset. Är det så jobbigt att plocka upp fimparna ? Att vänta så att man kan slänga fimparna i sopholkarna är inte för mycket begärt. Folk vet ändå vem det är som skräpar ner, i alla fall vid A-huset. Det är dålig stil.


   

När jag var ute med Teddy på eftermiddagen så satt en granne vid A-huset så jag satte mig o pratade bort en bra stund med henne o Teddy njöt av att få sitta ute. Det har varit så skönt väder idag, nästan så att man har kunnat slippa jackan =)

 

Ikväll är det 30 grader i februari, En idiot på resa.. Skulle inte en idiot vara bra så är det en film på trean - Snygg, sexig och singel ... 

 

Hoppas att ni har haft en bra dag. Var rädda om er o varandra. Dröm vackra drömmar.

 

Puss I Pannan ♥

 

 
 
Comsi Comsa

Comsi Comsa

4 april 2016 20:59


Om två minuter börjar det...:D))

Nattkram ❤

http://egopyret.blogspot.com

Anneli Gustavsson

5 april 2016 15:43

Det var ett bra avsnitt =)
Kram kram ♥

 
Ingen bild

Anna

4 april 2016 22:09

Vad skönt det låter med så fint väder! Tråkigt med fimparna men det finns människor som aldrig tänker. Tittar på idioten,får väl se hur han ser ut i hår.Inte så tokigt.
Vad skönt att Teddy mår bra så han kan nosa runt.
Ha det så bra! Kram!

Anneli Gustavsson

5 april 2016 15:44

Idag var det nästan lite varmt med jackan på, men jag tycker att det känns lite kvavt.
Javisst är det tråkigt när dom slänger fimparna så, det är bara ren jävla lathet.
Han såg riktigt bra ut med hår,, men hans sambo tyckte inte det hahaha.
Ha en fin kväll kramar ♥

 
deninrekampen

deninrekampen

4 april 2016 22:58

Det handlade inte om kommentar på bloggen :) Utan att någon sagt en kommentar direkt till mig :)

Skönt att du slipper ångesten nu, men hoppas du slipper ha så mycket värk!!

Tack och detsamma kram !!

http://deninrekampen.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

5 april 2016 15:45

Oj då, jag fattade fel.. Men det spelar ingen roll om det är någon som har sagt det till dig, man gör inte det. Dom vet inte vad du går igenom.
Låt ingen trycka ner dig utan var stark även att det är jobbigt så måste man ibland vara stark utåt sett.
Ha en fik kväll, kram ♥

 
Eva

Eva

5 april 2016 09:56

Härligt med promis...vad tyckte du om 30 grader igår? rätt ok slut va :) kanske kommer det en säsong till sen ....ha en toppen dag kramen

http://evasblogg.blogg.se

Anneli Gustavsson

5 april 2016 15:46

Jo men det var spännande .. Jag trodde att Johan skulle försöka nåt med Wilda, men det gjorde han inte. Jag trodde oxo att han skulle vara kvar när pappan o Joy kom så det skulle bli bråk men det var oxo fel =)
Avsnittet var jättebra.
Ha en fin kväll, kramar ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 14 mars 20:54

  Jag är så glad,, ja jag kanske inte ska ta ut nåt i förskott.. Men,, jag undrar om inte läkaren tryckte till nåt i magen på mig i går för i dag är det bättre. Det var kanske nåt som kom i kläm med tanke på mitt navelbråck. Det är en sån lättnad...

Av Anneli Gustavsson - Fredag 8 mars 14:13

  Ja, i dag är det våran dag o det känns ju bra. Synd bara att inte mamma är hemma men hon o syrran har det bra i värmen. Dom kommer snart hem så dom får passa på att njuta.   Jag njuter oxo i dag för solen skiner för fullt. Har fått veckla per...

Av Anneli Gustavsson - Onsdag 28 feb 16:17


  Jag fick ju en tid till MR-röntgen pga att jag halkade 2 dagar innan julafton. Jag har fortfarande ont i ryggen o får inte med mig benen ordentligt. Jag har problem. Fredagen den 23e när jag reste mig från soffan så fick jag inte med mig vä benet...

Av Anneli Gustavsson - Måndag 26 feb 20:32

  Ja då var det ny vecka igen, nya oskrivna blad. Undra vad som fyller dessa blad den här veckan ? Måndagen fick väldigt fort så det var skönt. Jag o Neo sov länge i dag igen. Han är så trött på morgonen så jag får tjata på honom att vi ska gå ut...

Av Anneli Gustavsson - Söndag 25 feb 23:45

När min pappa blev sjuk o inlagd på sjukhuset så jobbade jag där på Akuten, jag arbetstränade. Pappa har alltid kommit till mig ,,, ja lite då o då. Jag kan inte berätta allt men jag hade ingen bra kontakt med honom på många år. Han jobbade hela tide...

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards