Mitt Nya Liv

Direktlänk till inlägg 17 mars 2016

Gåsmamman Eller Safe haven ?

Av Anneli Gustavsson - 17 mars 2016 20:42


   

     

 

Ja det är väl så typiskt att det ska vara en superbra film samtidigt som Gåsmamman är. Jag har sett filmen innan o den är verkligen sevärd, så du som inte följer Gåsmamman o vill se en bra film o har åttan,, titta på den här. Jag kommer slå över när Gåsmamman är slut sen o se resten.

 

Nu har jag dammsugit klart så det slipper jag i morgon. Jag ska lägga mig skönt i sängen o titta lite på tv;n. 

 

Det har varit en bra o solig dag. Värken har varit lite jobbigare nu tack vare att datorn strulade för mig, jag blir så nervös o rädd när det gäller det tekniska för jag är inte duktig, men med lite hjälp så fixade det sig.

 

Hoppas att ni har haft en bra dag allesammans. I morgon är det fredag igen, tiden går så himlans fort. 

 

Var rädda om er o varandra. Dröm vackra drömmar. Trevlig Helg.

 

Puss I Pannan ♥

 

 
 
deninrekampen

deninrekampen

17 mars 2016 22:42

Tack <3

Gåsmamman är sååå bra! Har sett färdigt det, vilken tur att jag har deras play så jag kunde se färdigt för den var ju så spännande :D Vilken valde du att titta på? Kram

http://deninrekampen.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

19 mars 2016 19:42

Jag tittade först på Gåsmamman o sen slog jag över o såg filmen, den är så bra. Om du inte har sett den gör det..

Vet inte om det är nåt bra på tv;n ikväll ,, får kolla upp det.

Ha en fin kväll kram ♥

 
deninrekampen

deninrekampen

17 mars 2016 22:42

Ha en trevlig helg du med, skulle också kommit med i förra kommentaren ;) Kram

http://deninrekampen.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

19 mars 2016 19:41

Tackar o niger kram ♥

 
mammanuxpux

mammanuxpux

17 mars 2016 23:53

Gåsmamman var grymt bra och bästa jag settcpå länge också och det var kul att den utspelade sig lite avm mina hem trakter och gym som jag tränar på en gång i veckan som överraskade mig. 🙂 Så det var skoj och se också. (Passade på att se hela serien på en gång på dplay) . Nu väntar jag på 2.an

http://mammamuxpux.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

19 mars 2016 19:41

Javisst är den bra, men Wentworth är lite bättre =) Den allra bästa serien som nånsin har gjorts är Sons of Anarchy.. Det finns ingen bättre än den o jag fick nästan ångest när den slutade.

Ha en fin kväll kram ♥

 
skogsnuvan

skogsnuvan

18 mars 2016 08:45

Nog blir man irriterad när det klatrar med datorn. Jag har som tur är både två bröder och Datafia som är duktiga så hjälpen finns nära minsann

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Anneli Gustavsson

19 mars 2016 19:40

Ja nu har 10;an dykt upp igen o jag vågar inte klicka på den för att försöka få bort den o jag vågar heller inte stänga av datorn ifall den börjar uppgradera sig själv som den gjorde sist. Usch jag får panik.
Ha en fin kväll kram ♥

 
ingrid

ingrid

18 mars 2016 19:24

Tack,för din kommentar.Jag har varit hos min mamma som är 100 år, och satt in påskris och lite påskpynt.Jag har inte varit där på ett tag då jag haft feber,vill inte smitta ner henne.Numera sedan 3 år bor hon på
ett jättefint äldreboende,nära mig.
Önskar dig en fin helg.

http://amandaaflisa.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

19 mars 2016 19:39

Oh vad roligt att du har din mamma kvar. Hoppas att hon mår bra. Jag förstår att du inte vill gå till henne när du är sjuk, det är inte lätt för äldre att bli sjuka.
Ha en fin kväll kram ♥

 
biggeros

biggeros

19 mars 2016 13:22

Är Går mamman en bra serie? Vad handlar den om och är den nordisk?
Jag har bara hört många säga att serien är bra÷) Jag tycker mycket om engelska krimserier. Trevlig lördag=)

http://biggeros.blogg.se

Anneli Gustavsson

19 mars 2016 19:38

Ja den är jättebra, den är svensk. Det handlar om en familj vars pappa blir mördad.. Han har hållit på med narkotika, han odlar. Nu får mamman ta hand om det som han "lämnade" efter sig.
Se på den så får du se om du tycker om den.

Ha en mysig kväll kram ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Gustavsson - Tisdag 16 april 20:45


      Som veterinär kallades jag in för att undersöka en 13-årig hund som hette Batuta.Familjen förväntade sig ett mirakel.Jag undersökte Batuta och upptäckte att han hade cancer och skulle dö av detta och att det inte fanns något att göra för...

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 11 april 20:45

    Den här bilden följer mig i graven. Den har jag tatuerat in på min arm =)       I dag har det varit en jobbig dag, det är det alltid den här dagen. I dag är det 9 år sen du somnade in o jag ser allt framför mig än, vilket är jobbigt....

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 4 april 21:00

  Det är så mycket att hålla reda på när man är hemma o är sjuk. Inte nog med att jag har min fibro o allt annat.. Jag går ju o bryter tån,, ja för ca 2 år sen.. Sen halkade jag ju 22a dec 23 o slog i rejält.    Men nu så har jag pratat med Fol...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 21:02


      Ja nu tjejer får vi ta fram rakhyvlarna, epilatorerna mm o se   till så att vi har lena o sexiga ben =)          ...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 20:35

  I dag har det varit skönt väder, härligt att klä sig lite lättare. I dag skulle jag även gå hem till Rohde o plocka med mig lite kläder o lite annat smått o gott.   Det är så att hon har kommit till ett korttidsboende för hon har varit sjuk. ...

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards