Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 11 februari 2016

Av Anneli Gustavsson - 11 februari 2016 21:02



 


Nu när jag tittade ut så snöade det ,,,,,,,,, ingen. Inget roligt, det blir ju bara slask av det ändå.

 

Idag har jag o mamma varit iväg ett par timmar,, ja vi har varit på en hemlig utflykt.. Det var så roligt o spännande. Jag kan tyvärr inte säga nåt än.. Jag kan avslöja det först om ca 1 månad.. Hur tusan ska jag kunna hålla mig tills dess ?

Ja det finns ju lite att göra sas.. Eller rättare sagt,, ganska mycket att göra,,, innan... 

 

Teddy skrek o ylade hela tiden så Rohde hade fått sitta o hålla på med honom hela tiden. Jag vet inte vad jag ska göra med honom ? Han har sån separationsångest,, så det är svårt att lämna honom till mamma eller någon annan. Han kan ju inte vara själv o har inte kunnat på många år. Jag har alltid haft mamma som har hjälpt mig.

 

Nu är han jättetrött o sover, men han håller koll på mig så att jag inte ska lämna honom. Nu märker han att jag inte ska gå nånstans. 


        

Jag försökte mig på en bild, men det blir aldrig bra. Jag har sagt att jag ibland måste lägga ut på mig själv eftersom jag älskar att dela med mig av mina barnbarn o min familj.

 

I morgon vid 2-tiden kommer lillknas till mig o ska sova till lördag, det ska bli skoj. På kvällen är jag, lillknas o grannen Lasse bjudna in till mamma på mat..

 

Nu ska jag titta på Black widows i sen blir det The Missing .. Igår somnade jag i halva avsnittet så jag har ingen aning om vad som hände.. 

 

Hoppas att ni har haft en bra dag allesammans. Var rädda om er o varandra. Dröm vackra drömmar. 

 

Puss I Pannan ♥

 

 

Av Anneli Gustavsson - 11 februari 2016 11:52


Jag hade träffat ett gammalt par som jag började hälsa på hos o som jag hjälpte. Dom sa att dom inte hade några barn eller släktingar så vad gjorde de om jag gick till dom ett par timmar. 

 

Det var inte så mycket dom behövde hjälp med utan det var mer att dom behövde prata med någon o dom hade så mycket intressant att berätta. 

 

En gång när jag kom dit så var dom så finklädda, det stod massor med mat på borden i deras gamla o slitna hus. Jag sa inget utan satte mig o pratade med den gamle mannen o han var så skröplig o stammade lite när han pratade.. När vi sitter o soffan så ringer det på dörren o jag frågar om dom vill att jag ska öppna men tanten i huset dansar iväg på lätta fötter o jag bara stirrade för hon har knappt kunnat gå innan. In kommer en ung tjej o dom börjar prata som om dom alltid har känt varandra. Tv;n står på o rätt som det är så spelas en underbar låt så jag börjar nynna med lite o då börjar mannen sjunga o han sjöng så bra, det var ljuv musik som kom från hans mun. Jag blev så förvånad för inget stämde med detta gamla paret. Tanten började nynna ute från köket när det ringer på dörren igen o in kommer en lång o stilig kille som hejar glatt på oss allihopa. 

 

Jag sitter o ser mer eller mindre ut som en fågelholk i munnen.. Jag pratar lite försiktigt med dom som har kommit till det gamla paret o det var så roligt.. När vi hade pratat o umgåtts länge så vill paret prata med mig så jag lyssnar på det dom har att säga. Dom säger att dom inte är det dom har utgett sig för att vara. Dom är inte fattiga, dom är inte barnlösa. Mannen är en känd sångare o dom har hur mycket pengar som helst. Jag hörde ju att han kunde sjunga tidigare på kvällen men inte trodde jag att han var en superkändis. Deras son o dotter ,, ja det var deras barn som kom o hälsade på dom.. Både sonen o dottern var kända över hela världen. Dottern var Amy Winehouse o sonen var nån som jag inte kommer ihåg nu.

 

Jag blev ju jätteglad för deras skull att dom hade barn, att dom inte bodde på riktigt i det rucklet som låg i närheten av där jag bor idag.. 

 

Dom tackade mig av hela sitt hjärta för att jag hade ställt upp för dom, med att hjälpa dom men framför allt med att jag hade orkat prata med dom o lyssna på det dom hade att berätta.

 

När det var dags för mig att gå hem så undrade dom vad dom kunde göra för mig ? Men jag sa att jag har allt, min familj är frisk o vi har alla tak över huvudet o mat för dagen. Teddy klarade sig den här gången oxo så hur kunde jag önska mig nåt mer ?

 

Även att jag inte hade långt hem så följde sonen mig hem o han ville träffa mig igen,, bara han o jag, javisst kunde han väl få det. 

 

Om det blev nån dejt eller inte har jag ingen aning om för jag vaknade ungefär här. Hur får man till alla sina drömmar ? Jo jag vet att det är intryck under dagen osv, men jag drömmer så knasigt o jag kommer ihåg nästan allt i detalj, jag ser deras rum där vi satt, hur det angränsar till deras kök osv.. Undra om jag skulle kunna skissa ihop mitt egna drömhus ? Jag har ju drömt om det oxo ett par gånger. 

 

Jag vaknade halv sex i morse o hade så ont, sen kunde jag inte somna om förrns halv 9 o sov ca en timme så jag är ganska trött..

 

Nu ska jag göra mig i ordning för snart blir det en liten utflykt på ett par timmar. 

 

Sonen skickade ett sms till mig innan så jag ringde upp, han undrade om jag kunde ha Jack fred till lörd så jag blir med barnbarn ,, kuvl kuvl =)

 

Ha en bra dag allesammans. Puss I Pannan ♥

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards