Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 7 februari 2016

Av Anneli Gustavsson - 7 februari 2016 21:06


 

Teddy är min lille filosof, ja när han var en liten valp så var han som tokig i allt som rörde sig, han ville leka med allt o alla. Sen gick det några år o det var bara tjejerna som lockade, men han ville bara ha kärlek o det fick han inte.. Sen utvecklades han till en filosof, han blev som ferdinand, men han ville inte lukta på blommorna utan damerna annars satt han i sitt fönster o tittade ut. Han höll koll på hela området,, hans område. Nu är det ca 1 år sen han satt i sitt älskade fönster, ja han har alltid suttit i ett fönster även i den gamla lgh men nu ser han inget längre så han har inte sagt till att han vill upp där nåt mer. Det känns lite sorgligt för han har varit som en prydnad i mitt fönster o det är människor som har frågat var jag har köpt den fina statyn =)

 

 

Idag har han varit gladare, han är fortfarande väldigt hes men inte lika hostig så det känns bra.. Han har inte velat gå ut idag för det har regnat o jag förstår honom, jag har inte heller velat vara ute men vi måste ju ...  Det är skönt att det går åt rätt håll. I morgon måste jag ringa till veterinären o fråga vad dom gjorde med honom, hur många tänder dom tog osv.. Det är första gången som jag inte är uppmärksam, jag har alltid stenkoll på vad dom har gjort med honom, men jag var så rädd den här gången så jag tänkte inte klart. Jag vill veta allt dom har gjort..   Sen måste jag ringa till Folksam o se om dom kan gå in med försäkringen lite,, håll tummarna att dom tar lite åt mig i alla fall. 


 

Jag tog upp ämnet födelsedagar i min grupp på fb innan. Jag frågade hur dom brukar göra med sina födelsedagar ? Firar ni eller låter ni bli ? Jag vet inte hur jag ska göra nu när jag fyller 50 år ?

 

Jag har inte firat min födelsedag på många år o det har sina orsaker. När jag fyllde 30 var jag tillsammans med en kille som jag senare flyttade ihop med. Men han förstörde min födelsedag genom att skämma ut mig inför mina vänner + att han blev så otroligt full o bar sig dumt åt. sen dess har jag sagt att jag inte ska fira mina födelsedagar. Dom sa att 30års dagen glömmer man aldrig o det stämmer. Men nu vill jag glömma den för han var vidrig, det visade sig att när vi hade flyttat till Taberg så var han otrogen så jag slängde ut honom. 

Hur som helst så var det en i gruppen som nämnde att hon hade önskat sig snälla barn, då kom jag på att jag hade önskat mig en snäll pojke för många herrans år sen. Så en dag när min son o mamma hade varit på torget så hade dom köpt den här lilla asken, mamma sa att han hade köpt den för sina pengar o att dom hade kommit på tanken att skriva lappen så jag fick mig i alla fall en snäll pojke . Jag skrev till honom oxo att jag skulle vara en snäll mamma o jag hoppas att han tycker att jag har varit det o fortfarande är en snäll mamma.

 

Tänk att min son är så stor o har två egna barn. Det är nåt jag alltid har önskat mig, men jag har aldrig kunnat föreställa mig hur det skulle bli. Det är ju helt fantastiskt. Jag ska fylla 50 år o har redan två fina barnbarn. 

 

Jag vet att jag tänkte det när sonen var liten att jag en dag skulle förlora honom.. Ja nu menar jag till sin tjej, han skulle ju så småningom träffa en tjej o bilda familj med. Men jag tänkte inte på att den tjejen han träffade skulle bli som en dotter till mig. För varje gång jag träffar henne så känner jag att jag har fått en dotter o det gör mig glad.

Så nu har jag min lille Teddy, min son, min svärdotter o mina små barnbarn.

Jag har ju faktiskt mina älskade syskonbarn som jag älskar över allt. Jag är så stolt över dom o jag säger till dom ganska ofta att jag älskar dom. Så jag har en riktigt fin familj o den är jag stolt över.

 

Nu är helgen över för den här gången. Hoppas den har varit bra. Får se om det är nåt på tv;n ikväll ? Har inte hunnit kolla de än.

 

Var rädda om er o varandra. Dröm vackra drömmar. Puss I Pannan ♥

 



Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards