Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 30 januari 2016

Av Anneli Gustavsson - 30 januari 2016 20:10


Idag när jag vaknade hade jag fått ett pm på fb av sonen så jag ringde upp honom. Barnen ville komma till mig så nu är dom hos mig o dagen har varit full av bus, gos o pratstunder. Jack säger så roliga saker o jag försöker komma ihåg dom men just nu är det tomt i huvudet, jag får skriva upp dom. 

 

Vi gick bort till Rohde o hälsade på henne, barnen fick lite godisar. Jack kallar Rohde för Grodor. 

 

Vi fick hela tiden gå o titta så vi inte klev i nån hundskit, det finns gott om dom överallt o det är så äckligt.

 

Barnen har även varit inne hos gammelmormor en stund, dom brukar gå in dit när dom kommer till mig, vi bor ju vägg i vägg.

 

Teddy är ganska trött nu av allt stim o stojande, men barnen ligger o tittar på Gladiatorerna på tv;n.. Får se när dom somnar, det är så mysigt att ligga o gosa med dom. Dom vill alltid hålla i handen när dom somnar o att jag ska mysa med dom i pannan. Jag ska lägga mig jämte dom strax så vi varvar ner lite.

 

Hoppas att ni har haft en bra dag. Det har förresten börjat snöa igen, inte så mycket men det är tillräckligt. Jag vill inte ha mer snö nu. 

 

Dags att önska er en god natt med vackra drömmar. Var rädda om er o varandra. 

 

Puss I Pannan ♥

 

 

   

Fruktstund,, fammoos citronäpple =)

 

   

Vad gör du fammoo =)

 

Men hur ska man sitta i fåtöljen ? Det går lika bra på detta sättet.

 

 

Det blev inget fia med knuff utan spansk skitgubbe o Liam vann som vanligt. Jag låter honom inte vinna, han är faktiskt så duktig.

 

 

Vi hade lite skoj med Teddys blöjor,, vi hade dom på huvudet allihopa.

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards