Mitt Nya Liv

Direktlänk till inlägg 29 januari 2016

Skönhetsoperationer / Bilder

Av Anneli Gustavsson - 29 januari 2016 17:27


Varför håller man på med skönhetsoperationer ?

Jo, jag förstår att om man har brännskador, haft tumörer eller andra sjukdomar av olika slag att man vill fixa till sig. 

Man kan ha dåligt självförtroende av olika slag, små bröst, förs stora bröst, för stor näsa, för liten näsa you name it.

 

Alla är vackra på sitt sätt, sen om det gäller utsidan eller insidan. Oftast finns det något vackert med dig. 

 

Jag har sett ganska mycket på ett program som heter Botched o där får man se hur folk åker utomlands för att få en billig operation men som sen måste göra om den hos en legitimerad läkare. Varför väljer folk att åka utomlands bara för att det är billigare ?

Visst ,, jag säger inte att det måste vara sämre men oftast får dom det dom betalar för.

 

Det är jättebra att man kan få chansen att kunna göra en skönhetsoperation, jag säger absolut inget om det utan om det är en person som mår dåligt så ska dom rådfråga en legitimerad läkare, hur dom kan gå till väga för att må bättre.

 

Vad jag inte förstår är hur man kan förstöra sig så totalt. Vissa opererar sönder sig så man nästan faller ihop o till slut går det inte att göra fler operationer som hos M Jackson.

Han såg gräslig ut,, precis som dom på bilderna som jag har valt att lägga upp nu.

 

Alla såg bra ut INNAN dom la sig under kniven.

 

VARFÖR ?


Usch detta är hemskt.

 


 

Michael Jackson



 

Dolly Parton & Kenny Rogers. Oh vad jag tyckte han var snygg förr.


 

Mickey Rourke


 

Axl Rose


Latoya Jackson


   

Meg Ryan



 

Melanie Griffith




#Temablogg52

 
 
TantGlad

TantGlad

30 januari 2016 07:07

Jag tänker och tycker som dig. Men detta med skönhetsoperationer och allt det där. Är man nöjd med sig själv ( sitt inre) så behöver man inte dessa operationer.
Många som gör en plastikoperation, ser ju sämre och jävligare ut efteråt. Men det ser dom nog inte själv.
Näe....

Ha en jättefin dag min bloggvän. Det är plussgrader hos mig, och i dag blir det ett besök på birsta city. Ett shoppingcenter här hemmavid.
Varm KRAM till dig

http://tantglad.bloggo.nu

Anneli Gustavsson

30 januari 2016 22:17

Nä det är inte klokt. Att läkarna bara kan gå med på att förstöra dom på det sättet ?.

Det har varit plusgrader här oxo men idag började det hagla o snöa lite ,, inget roligt alls. Hoppas inte att det blir mer nu.

Hoppas du hade trevligt på din shoppingrunda. Dröm sött ♥

 
Tezz på Endeavour

Tezz på Endeavour

30 januari 2016 09:27

Hej vännen!
Håller med dej. Det verkar spåra ur, bli ett beroende och sen inser de inte hur resultatet blir till sist.
Ibland kan det vara befogat, och jag förstår vissa fall och ingrepp, men de flesta inte. Ducklips är det fulaste jag någonsin sett, och att åka utomlands är helt vansinnigt obegripligt, för att få det billigare. Man får de man betalar för.
Kram och klapp till Teddy

http://www.sailaway.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

30 januari 2016 22:16

Det är vansinne. Undra om dom själva tycker att dom är vackra ?

Det finns dom som måste göra ingrepp pga psyket. Att dom har komplex eller liknande o det är helt ok. Det säger jag absolut inget om, men att se ut som en babian röv är inte läckert.

Dröm sött vännen kramar ♥

 
Eva

Eva

30 januari 2016 09:53

Ja som du säger, är det hemskt för dem ändrar sitt utseende helt, tror det blir ett gift att hålla sig unga som dem tror att dem gör, men detta är hemskt, såg även Nicole Kidman som var så fin förr o nu inte alls....blir kanske en tristess i deras liv vem vet ...skön lördag till dig kramen

http://evasblogg.blogg.se

Anneli Gustavsson

30 januari 2016 22:13

Jo jag har oxo sett Nicole o hon är inte vacker längre. Varför förstör man sig ?
Om dom har tråkigt så kan dom hitta på vad som helst utan att lägga sig under kniven. Jaja, det är deras liv.

Dröm sött kramar ♥

 
anneli

anneli

30 januari 2016 11:55

det är synd då många människor är så otroligt vackra innan de lägger sig under kniven, herregud.

http://annelibloms.blogg.se

Anneli Gustavsson

30 januari 2016 22:12

Ja jag förstår inte varför man vill förstöra sig själv på det sättet.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Gustavsson - Tisdag 16 april 20:45


      Som veterinär kallades jag in för att undersöka en 13-årig hund som hette Batuta.Familjen förväntade sig ett mirakel.Jag undersökte Batuta och upptäckte att han hade cancer och skulle dö av detta och att det inte fanns något att göra för...

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 11 april 20:45

    Den här bilden följer mig i graven. Den har jag tatuerat in på min arm =)       I dag har det varit en jobbig dag, det är det alltid den här dagen. I dag är det 9 år sen du somnade in o jag ser allt framför mig än, vilket är jobbigt....

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 4 april 21:00

  Det är så mycket att hålla reda på när man är hemma o är sjuk. Inte nog med att jag har min fibro o allt annat.. Jag går ju o bryter tån,, ja för ca 2 år sen.. Sen halkade jag ju 22a dec 23 o slog i rejält.    Men nu så har jag pratat med Fol...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 21:02


      Ja nu tjejer får vi ta fram rakhyvlarna, epilatorerna mm o se   till så att vi har lena o sexiga ben =)          ...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 20:35

  I dag har det varit skönt väder, härligt att klä sig lite lättare. I dag skulle jag även gå hem till Rohde o plocka med mig lite kläder o lite annat smått o gott.   Det är så att hon har kommit till ett korttidsboende för hon har varit sjuk. ...

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards