Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 22 januari 2016

Av Anneli Gustavsson - 22 januari 2016 20:38


Idag när vi skulle åka hem från Ica så backar en postbil ut framför mig, han ser mig men fortsätter att backa trots att det var jag som fick köra. Jag tutade på honom men ingen reaktion, det är så jädrans nonchalant. Tänkte inte mer på det, hem o släpper av Rohde som oxo var med. Jag ville köra ända fram för jag hade ganska mycket att bära o jag klarar inte att bära hur mycket som helst.. Vid andra huset står en bil så jag inte kommer förbi. Gissa vad det är för bil ???

Jo Postbilen !!!

Han blänger på mig o börjar svära, jag kunde läsa på läpparna. Han bläddrade bland kuvert, tittade upp på mig o fortsatte att svära på mig. Jag fick stå 5 min innan han spände ögonen i mig o försökte köra intill så jag skulle komma förbi. När jag kör upp jämsides så spänner han ögonen i mig. Jag svänger runt o kör fram till min port, jag ställer mig medvetet så han inte ska kunna köra förbi. Jag tar det lugnt o sakta, bär in ett par kassar när jag ser att han är på väg mot mig. Går ännu saktare för att jävlas lite, MEN jag kan inte göra som han gjorde så jag satte mig i bilen o flyttar på den så att dumfan kan komma förbi sen när han har varit i mitt hus o delat ut posten. När jag bär in det sista så möter jag honom i trapphuset när han ska lägga i posten hos min granne, DÄR spänner jag ögonen i honom.. 

Det är konstigt, för att ha varit så pratglad med svordomar när han satt tryggt i sin bil så hade han absolut inget att säga när vi stod öga mot öga. Jag ångrar att jag inte sa nåt till honom, men jag vill inte bråka.

Får man verkligen bete sig hur som helst ? Om det hade varit en ambulans så hade han flyttat på sig utan detta tjafset.. 

Hoppas att han får en riktigt tråkig kväll     


 

Väl hemma så fixade jag min goda zucchini sallad med kyckling. Den blev riktigt god.. HÄR hittar du receptet.

 

Mina kära vänner, jag önskar er en fin kväll o en trevlig helg. 

 

Puss I Pannan ♥

 

 

 

 

Hittade en gammal bild på Teddy  ♥

 

 

Av Anneli Gustavsson - 22 januari 2016 17:52


Har ni några bra serier som ni ser eller kan rekommendera ?

 

Jag började se den allra bästa serien som nånsin har gjorts. Det finns Ingen bättre än den. Den är spännande o man sitter som på nålar hela tiden .. Jag såg den inte när den gick på tv;n för jag hade inte femman då så jag såg den på nätet så jag kunde sitta o titta på flera avsnitt, ja det gick inte sluta titta på den. Jag var förälskad o förtrollad, jag blev helt knasig när jag såg den. Mitt liv kretsade kring den serien ända tills jag kom till dom sista avsnitten, då ville jag inte fortsätta att se dom för då skulle allt ta slut. MEN dagen kom o jag såg sista avsnittet, jag grät, stortjöt o skrek när jag såg hur den slutade. Det var SLUT !!! 

I flera dagar gjorde jag inget annat än tänkte på den serien, jag funderade på hur man skulle kunna göra om slutet för att den skulle kunna börja igen. Jag hade många bra idéer om hur det skulle kunna gå till men det var ju bara jag som visste om det. Serien var alltså slut o jag sörjde den länge. Serien jag pratar om heter självklart Sons Of Anarchy,, Jax o gänget ,,, fan på ren Svenska, den är Slut.

Har ni sett den ? Om ni inte har gjort det så gör det, missa den inte.

 

Jag har en till serie som jag började titta på o den heter Outlander. Jag har sett den på swefilmer, men det var ett tag sen jag såg den nu. Dom stängde ner sin sida för att öppna upp en annan så jag har inte riktigt koll på vilket avsnitt jag är på men den är så bra, jättebra. Så har ni inte sett den heller kan jag rekommendera den oxo .. 

 

Annars har jag ingen mer serie som jag kan säga som är riktigt bra just nu i alla fall. Swefilmer har även alla avsnitt av SoA.. 

 

Ja det var ett par serier från mig.. 

 

Puss I Pannan ♥

 

 

 

 #Temablogg52

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards