Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 21 januari 2016

Av Anneli Gustavsson - 21 januari 2016 20:11



Det blev inget med barnen, dom hade blivit lite sämre så dom ville ha dom hemma istället o det förstår jag. Jag blir så ledsen när dom inte mår bra, hoppas att dom kryar på sig fort så dom kan gå till dagis o skolan igen o få vara med att leka. 

 

Teddy o jag har varit hos Rohde o fixat hennes wifi i mobilen, jag fick ringa till telia för jag visste inte hur jag skulle få tag i modemets lösenord , men det var inte svårt så med lite hjälp funkar det bra.. Ja, vi får se hur det blir med hennes okontrollerande klickande hahaha.. 

 

Sitter o tittar lite på tv;n, det är The millionaire matchmaker på tv 11.. Det är lite roligt att se för vissa tror att dom får bära sig åt hur som helst bara för att dom har pengar.. Ja man kanske skulle försöka o fånga en miljonär =)

 

Vid 9 ska jag se The perfect man på åttan,, den är bra jag har sett den innan. Det finns inte så mycket annat att se ikväll. Jovisst ja,, vid 01 kommer First Heartbeat det ska jag se för jag är säkert vaken då.. Jag har nog sovit en stund, jag brukar vakna vid den tiden o ta mina mediciner..

 

Det var kallt o skönt ute nu i alla fall, friskt o gott, tack o lov att vi har tak över huvudet.

 

Hoppas att ni har haft en bra dag där ute. Var rädda om er o varandra. Dröm vackra drömmar.

 

Puss I Pannan ♥

 

 

Av Anneli Gustavsson - 21 januari 2016 16:00


I morse fick jag meddelande från svärdottern om att Jack fortfarande hade feber o undrade om jag kunde ta honom i morgon så dom kan jobba. Självklart gör jag det. Men nu blir det båda barnen för Liam har oxo fått feber, stackars barn. Men det är många som är sjuka nu. Jag ska ta hand om dom o gosa med dom o det är inte så många timmar i morgon. Dom kommer ikväll så slipper vi alla gå upp tidigt, då kan vi ta det lugnt istället.

 

Hur  brygger ni kaffet ?

Sista tiden har kaffet blivit så beskt, det är inte alls gott längre. Men så såg jag på nätet att folk hade börjat ha salt när dom brygger det o jag har testat o det funkar. Kaffet är mycket godare så nu har jag nästan alltid salt i,, ja innan det brygger då.



   

Vissa träd är så vackra, även detta träd.

 

 

Min utsikt från altanen, min lilla trädgårdsplätt. Det var så vackert innan när solen sken. Nu har den visst gått o gömt sig,, väntar på att månen ska dyka upp istället =)

 

Nu ska jag se - The little couple .. Dom har precis adopterat sitt andra barn.

 

Ha en fin kväll där ute.

 

Puss I Pannan ♥

 


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards