Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 18 januari 2016

Av Anneli Gustavsson - 18 januari 2016 20:47




Dagens citat


Ikväll har det varit som alla andra kvällar, jag o Teddy har varit hos Rohde på sista kisserundan. Jag fick ett hänglås av henne, jag började prata om mitt leksakslås då hade hon ett liggandes som jag fick.. Tackar för det =)

 

På vägen hem när vi gick så höll vi på att krocka med ett rådjur, jag blev så snopen när den hoppade upp framför mig. Synd att jag inte hade mobilen uppe o var beredd att ta ett kort, men det gick så fort så det fanns ingen chans för det. Teddy reagerade inte, han märkte inget men sen är han ju nästan blind oxo.


 
Idag fick jag ett brev där det stod att jag är välkommen för hälsosamtal, ja jag fyller ju 50 i mars så det är väl därför. Jag måste ändå beställa tid hos läkaren, jag har inte varit hos honom på länge nu.


     

Min älskade Liam. Han är så fin, en klok kille o fammoos going ♥ 


Nu lyser det för fullt borta på andra änden av gården det är så trevligt att gå där o titta när flammorna fladdrar.

 

Nu ska jag snart lägga mig o titta på en film som börjar på åttan kl 21. Jag vet inte om det är nåt att ha, men jag känner mig inte pigg så det blir tidigt i säng. Jag släcker inte ner riktigt än för jag får ändå gå upp lite senare. 

 

Var rädda om er o varandra. Dröm vackra drömmar. 

 

Puss I Pannan ♥

 

 

Av Anneli Gustavsson - 18 januari 2016 15:31


 


Mina tjusiga tulpaner som jag fick av min granne, dom står sig än.

 

Inatt har vi sovit gott, jag har bara varit uppe 2 ggr, men jag somnade om ganska på direkten.

Vi vaknade vid halv 9, låg o myste o somnade om o vaknade inte förrns halv 11, det var skönt.

 

Jag har lagt upp min bokhylla på försäljning men jag ska ta bort annonsen för jag har ringt till Erikshjälpen så dom får ta den + en enkelsäng, sen har jag muggar från Ikea som jag ska slänga o lite till så dom ska titta på det oxo.

Ja, hoppas att dom får användning för mitt skräp =)

 

Nu ringde Vc upp tidigare än dom hade sagt så det var bra. Det blev en miss sist jag beställde nya recept, dom glömde mitt nässpray. Jag har förstört min näsa, jag har ett stort hål i skiljeväggen o jag har inte vågat undersöka det nu , men jag måste beställa en tid . Tänk om den kollapsar.. 

 

Vad tråkigt att vissa av er har svårt att kommentera på bloggplatsen, jag ska skriva till dom o fråga vad det kan bero på ?.... MEN det är inte säkert att jag får svar, dom svarar bara det dom vill svara på. 

Jag har sagt till om att bloggen dubbleras , att fotona inte funkar o att det inte går att ladda upp filmer från mobilen. Dom har svarar på allt utom just det om filmerna o det har jag skrivit om flera gånger. Trist, men så här det.

 

Ha en fin kväll där ute.

 

Puss I Pannan ♥

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards