Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 5 januari 2016

Av Anneli Gustavsson - 5 januari 2016 21:30


Jag går till min ena granne Rohde så gott som varje kväll när jag är ute med Teddy sista rundan o då sitter vi o pratar om allt möjligt. 

Häromdagen sa hon att dom har höjt avgiften till sjukgymnasten till 250 kr, va f-n är dom inte kloka ??

 

Jo jag vet att det är mycket som har blivit dyrare men att sjukgymnasten ska bli så himlans hög. Jag hade tänkt börja gå dit igen, o jag ville göra som jag har gjort innan då jag har gått dit två ggr/veckan, men det har jag inte råd med. 

Jag har inte ens råd att gå en gång/veckan............... Det är 1000 kr på en månad, ja ok jag vet att ni kan räkna, men det är för jävligt på ren Svenska !

Jag vet att högkostnadsskyddet kommer in när man väl har kommit dit, jag kommer inte ihåg vad det är på nu, men det är mycket pengar för mig som bara har en pension att leva på.

Vad tänker dom med ? Det är rena rama rånet !

 

Sånt här förstör så mycket, inte bara för mig utan för så många andra som inte har pengar att slänga till höger o vänster. Vart är vi på väg ? Det kanske inte är mycket pengar för dom flesta, men för mig o min plånbok svider det. 

 

Ja nu är det dags att stänga datoriet o försöka sova några timmar. Hoppas att ni har haft en bra dag.

Det har varit kallt o snön håller i sig. Våren är alldeles för långt bort.. 

 

Var rädda om er o varandra. Dröm vackra drömmar.

 

Puss I Pannan ♥

 

 

 

Av Anneli Gustavsson - 5 januari 2016 17:06


Oj oj vi ligger verkligen under, 7 - 2. Det är riktigt illa,, bättre kan dom.

Nä jag tittar inte på hockey, jag zappade lite för att se vad det är för nåt på tv;n..

 

Jag har sovit rätt bra inatt, det var längesen jag gjorde det. Men jag vaknar alltid vid 1-tiden, går upp o ta medicin o sen somnar jag om hyfsat bra.

 

Fick sån skallevärk innan idag, den bara dök på mig så jag fick lägga mig en stund så när det kändes bättre gick jag ut med Teddy o sen åkte jag o handlade, så nu ekar det inte lika mycket i kylen längre o råttorna har mat dom oxo =)

 

När jag kom hem hade mamma fixat med falsk fläskfilé, potatis, sallad o lingon. Det är gott o Teddy äter som bara den. Nu sitter jag här o funderar på om jag ska sätta på mig lite kaffe, är ganska sugen på det.

Ja jag får lyfta häcken o stilla kaffesuget.

 

Det är så mörkt ute, jag vill ha vår NU !  Jag tycker att det räcker med vintern, fast det är klart att det är ju roligare för barnen nu när dom har lite snö så det är väl ok att det ligger kvar då ..

 

Ha en mysig kväll. Puss I Pannan ♥

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards