Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 4 januari 2016

Av Anneli Gustavsson - 4 januari 2016 17:36


Ja det är inte varje dag en karl knäböjer hos mig =)

Det var ganska oskyldigt, det var två vaktmästare som kom till mig med ny kyl o frys.

Det är värsta oredan i köket nu. Jag har ställt in allt i kylen o frysen. Jag fick slänga ganska mycket. Jag rensade ut även det jag hade i frysen, så det blev ganska tomt där oxo.

 

Innan hade jag stora utrymmen ovanför kylen o frysen men det har jag inte nu. Jo jag har skåpen som jag kan ställa in saker i men jag hade ovanför där innan. Ja det spelar ingen roll för nu ska jag slänga det som jag inte har nån användning för.

 

Jag förstår inte varför man samlar på sig en massa skit som bara står o samlar damm ?

Har man inte använt sakerna på några år kommer man inte att använda dom sen heller.

Ja det finns mycket som ska slängas. 

Sen ska jag diska av allt som ska sparas men det klarar jag inte ikväll, får ta lite i morgon. Jag får ta det lite då o då.

 

Det var lite roligt med den ena vaktmästaren, han såg bekant ut men jag tänkte inte mer på det. Han tittade på mig o frågade om jag var den Anneli från förr ? Sen frågade han om jag inte kände igen honom ? Precis när han sa sitt namn såg jag vem det var. 

Jag tyckte ju att han såg bekant ut, tur att jag kom på sen vem det var annars hade jag grunnat ihjäl mig =)

Det var roligt att träffa honom, det var ju många herrans år sen jag såg honom. Det var innan jag fick min son o sonen är 30 år.. 

 

Vi pratade om att vi har blivit gamla, tiden går för fort.

Ja det var i alla fall roligt att se honom o han verkade må bra. 

 

Nu ska jag dricka lite kaffe o ta en knäckemacka. Hoppas värken blir lite bättre nu när jag tog medicin.

 

Ha en mysig kväll. Puss I Pannan ♥


Hela köket är belamrat med bröte.  

 

  Den här filmrullen har följt med mig i många år, jag kanske ska se om det finns några bilder på den.


 

Så här roligt är det att komma hem till mig hahaha

 

När jag var ute med Teddy innan så var himlen blåsvart. Det var lite rysligt.

    Lille tutte är trött. Han tycker att det är jobbigt när det är stimmigt, nu sover han gott.

Av Anneli Gustavsson - 4 januari 2016 15:00



  Idag tog vi ett sista farväl, jag var inte med på begravningen. Jag har så jobbigt, men jag har tänkt på dig ändå.

 

Vila I Frid Kära Faster ♥

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards