Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 1 januari 2016

Av Anneli Gustavsson - 1 januari 2016 21:03


Tidigare ikväll när jag var ute med Teddy gick jag bort till Rohde igen ,, ja jag gör det nästan varje kväll. Hon berättade att hennes katt var rädd när dom sköt smällare o raketer o jag sa att Teddy sov hela kvällen. Jag sa oxo att det var ganska lugnt o att dom inte smällde så mycket men hon höll inte med mig. Hon tyckte att dom sköt väldigt mycket.. 

Så var det inget mer med det förrns jag pratade med mamma lite senare o vi kom in på smällarna igår. Hon sa att hennes katt Bailys hade gått in o lagt sig i badkaret för han blev så rädd för alla smällare. Hon satt jämte honom o klappade honom så det blev lugnt sen.


MEN jag fattar inte var jag höll hus nånstans ? Jag tyckte att det var väldigt lugnt o jag såg bara några raketer när jag drog ner persiennerna.. 


Jag vet inte om jag håller på att tappa förståndet o mitt minne för det är mycket jag inte kommer ihåg eller som jag inte märker av.. 


Jag sitter o tittar på Agnetas nyårskarameller , man får lite goa skratt =)  Ska titta på Änglagård sen, dom är bra dom filmerna..

 

Ja då har första dagen på det nya året gått. Jag har hållit mig på benen sas men värken kunde gärna fått vara lite bättre. 

 

Hoppas att ni har haft en bra första dag. Var rädda om er o varandra. Dröm Sött.

 

Puss I Pannan ♥

 


Av Anneli Gustavsson - 1 januari 2016 17:49


Ja nu står framtiden för min dörr. Vad ska hända i år ?

Jag önskade mig inget när vi gick över till 2016. Jag har alltid önskat mig ett bättre år med minimal värk men det verkar som att det bara blir värre år för år.

Jag åt inget äpple eller drack vatten vid 12-slaget, det ska betyda att man får en god hälsa, men det har ju skitit sig dom andra åren.

 

Jag är glad att Teddy sov sig igenom smällandet så han slapp höra det. Men han är inte alls lika rädd längre som han var tills för några år sen o det är jag så glad för.

Men dom smällde inte så mycket här, jag tyckte att det var ganska lugnt o skönt.

Jag såg några raketer när jag drog ner persiennerna, dom var väl sådär.

 

Jag ringde o önskade sonen m familj ett gott nytt år. Dom skulle vara hemma o bara ha det gott.

 

Idag skrev mamma till mig att hon inte mår bra. Det var ju ingen bra start för henne detta året. Jag ska ringa till henne o höra hur det med med henne.

 

Min värk är som den har varit sista veckorna, riktigt jobbig. Men det är bara att gilla läget o se glad ut.

 


Jag hittade den här på nätet o det är precis så det känns. Försök att sitta skönt i den här soffan, det är inte så lätt.


Jag hittade den här texten på nätet men gjorde om den till min egna o la ut den på min sida på fb. Klicka på bilden så kommer du dit.

 

Hoppas att ni hade en bra nyårsafton. Nu önskar jag er en God Fortsättning med nya utmaningar. 

 

Puss I Pannan ♥

 

 

Av Anneli Gustavsson - 1 januari 2016 15:46



Paketpris !!!


Vi är två goa gnälliga käringar. Både halta och lytta. En av oss hör lite dåligt, men det jämna ut sig, för den andra ser dåligt. Vi är som vanliga Strömbergare i allmänhet. Fast rätt så många krämpor har vi nog.. Eller hur Aaaa, sa hon nu. Polering av rulle endast en ggr/månad.

 

Har fått lägga ut mycket pengar på nåt jävla nagelack för svamp under tånageln. Han var nog hästdoktor den. Hmmm tror de.. Det är dags att damma av spindelväven nu. Vägkarta kanske behövs.Har diskuterat länge och väl om att eventuelt skaffa två hundar. Men har kommit fram till att vi behöver nog varsin lång, bastant karl. Ett gott hjärta är ju inte fel.

 

Eftersom vi då inte har ordnad ekonomi, så ser vi helst att NI är rika..

Ni behöver EJ vara bilburna. FÄRDTJÄNST FINNS.

 

Svara gärna med ett fotografi. Tyvärr så har våran kamera gått sönder, men vi har beställt röntgenbilderna från tandläkaren. Han svarade dock att det kunde dröja upp till en månad. Men vi väntar så gärna.

 

Oj, vi kanske ska säga våran ålder. Eller det kanske man inte behöver nu. Åldern har ju ingen betydelse. Men vi ser helst att NI är över 30 år. Nu önskar VI er en god natt med en liten kram till den som vill ha.

 

Hälsningar ;

Illena & Atina

 

 

Den här tutade jag o en kompis ihop för många år sen. Vi la ut den på skoj på spraydate, ja jag sa ju att det var många år sen. Vi fick så många svar o en skrev dikter till oss =)

Detta var ju bara på skoj, o roligt hade vi på den tiden.

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards