Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 23 oktober 2014

Av Anneli Gustavsson - 23 oktober 2014 17:57


Ansiktets vänstra sida hänger som bara den o jag är fortfarande väldigt bedövad.. 
Den tandsköterskan som brukar jobba med min tandläkare skulle egentligen inte vara där då men bytte så hon var vid min sida, hon är så gullig. Hon sa till mig att släppa ner axlarna o fötterna för dom stod rätt ut hahaha.. Andas,, hörde jag x-antal gånger 

Innan jag fick bedövningssprutan fick jag en bedövningssalva som hjälpte jättebra så det var inget farligt alls. Jag hade inte behövt vara så orolig o spänna mig så mycket som jag gjorde men nu vet jag det till nästa gång 

Efter tandläkaren åkte jag o handlade lite till helgen o sen när jag kom hem ringde mobilen,, det var min sexiga läkare ..


Jag - Oj nu ringer du lägligt för nu kan jag knappt prata...


Läkaren - Ja men vad bra, då kan jag tjata hur mycket jag vill. 


Jag - Ja de kan du göra, vad trevligt att du ringer (jag brukar flirta med honom )


Läkaren - Jag ville veta lite hur du mår, ja förutom att du är helt bedövad ?


Jag - Ja du, jag mår inte alls bra. 


Läkaren - Ok, vad är det då ?


Jag - Värken är hemsk, jag är trött men sover dåligt, jag har ont överallt.

 
Läkaren - Ja det låter inte roligt, jag förstår att du har det jobbigt. Jag har kollat lite på dina prover här nu ,,,, (han tystnar)


Jag - Vaaa var är det nu ? (jag blev jätterädd när han blev tyst)


Läkaren - Nej nej det är inget, jag fick bara inte fram det jag skulle säga.


Jag - Usch jag blev så rädd. (han hörde att jag blev riktigt rädd)


Läkaren - Nej då,, dina blodvärden ser bra ut dom ligger på 129 så dom går stadigt upp o dina blodplättar är oxo bättre nu dom har blivit fler (ja nåt sånt sa han, jag är inte säker på vad han sa)


Jag - Men vad skönt..Vad glad jag blir. Då är allt som det ska vara.


Läkaren - Njae, du har fortfarande blod i avföringen o jag har pratat med kirurgen om lite olika alternativ..


Jag - Oj då, är det nåt som är galet nu ?


Läkaren - Ja alltså dina prover visar bra o hade det inte varit för blodet i avföringen så hade jag varit nöjd med dig men nu vill jag att vi reder ut varför du har det. 


Jag - Vad kan det bero på då ?


Läkaren - Ja det kan vara lite olika saker men dom får sätta upp en CT rtg så får vi se vad den säger. Funkar inte det så finns det en annan undersökning att göra o det är att föra ner en liten kamera ner genom magen o hela vägen med tarmen. 


Jag - Nä för tusan då får du faktiskt följa med mig o hålla mig i handen.


Läkaren - De är klart att jag gör ..


Ja så här lät vårt samtal på ett ungefär.


Ja jädrans vilken go läkare jag har, det gör ju inte ont att han är lång, sexig o väldigt snygg.

Nu ska jag vänta på att få en tid o sen hoppas jag att dom ser nåt som går över av sig själv. Usch jag är väldigt nervös att det ska vara nåt. CANCER, jag hatar ordet CANCER, jag är livrädd för CANCER.....


Ja nu sitter jag här med en sjudundrandes huvudvärk efter att jag har spänt mig så mycket inför tandläkaren, ondare i kroppen med en stor tampong i munnen så blodet ska stoppas, det är så äckligt men nu är det gjort 

Jag måste vänta lite till innan jag kan dricka kaffe men oh så gott det ska bli sen.


Ha en mysig kväll allesammans Puss I Pannan ♥



Av Anneli Gustavsson - 23 oktober 2014 15:23


Natten har varit jättejobbig med mycket värk i nacke, axlar, armar o rygg. Jag önskar att jag hade min ställbara säng för det har knappt gått att ligga på nätterna nu.. 


Sitter o dricker mitt goa kaffe o börjar skaka lite lätt. Är så nervös nu.. Ska vara hos tandläkaren 16;10 för att dra ut en visdomstand, jag har sån tandläkarskräck. Tandläkaren o frisören är ungefär samma sak att gå till, jag gillar inget av dom. 


Jag är rädd för sprutan, för jag fick nån reaktion för nåt år sen med en huvudvärk som slog till på 1 sekund, hjärtklappning som inte var av denna värld o jag blev kokhet i hela kroppen.. Det är jag rädd för nu dom gångerna jag har behövt att ta bedövning, sen är jag så satans rädd att jag ska känna när dom drar ut tanden eller att jag ska höra hur det låter... Jaja det är bara att bita ihop o se glad ut.


Efteråt ska jag till Ica o handla lite mat för mina små troll kommer till mig fred-till lörd så vi ska ha lite mys. Det ska bli så roligt. Det var ett tag sen jag hade dom nu.. Jag ska ha dom nästa helg oxo så det blir 2 helger i rad om inget annat sker   


Nä nu ska jag titta till gruppen på fb o se så att allt är lugnt där. Ha en underbar dag/kväll. 


Puss I Pannan ♥



Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards