Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 3 april 2014

Av Anneli Gustavsson - 3 april 2014 18:25


Världens bästa Teddy är ganska jobbig o har varit ett tag nu.. Ja det är lite synd om honom för det är två tikar i huset jämte oss som löper o han vill ut hela tiden .. Han äter o är som han ska så han lider inte alltför mycket.. 


När vi gick ut innan så ringde jag på hos min granne , hon som jag brukar vattna blommorna hos o frågade om hon ville följa med ut på en liten runda o det ville hon. 

Hon orkade inte gå lång men det blev i alla fall 200 meter.. Tänk att vi tar mycket för givet, men att gå dom metrarna för henne var jobbigt. Nu är hon inne i värmen igen. 


Jag gick ner till Åsaplan o filmade killarna lite, dom håller på att bygga o dona med sina hopp.. På lördag ska dom snitsla ut en bana så kommunen ska röja bort träden så dom får lite större utrymme..


Mamma o syster m familj har det bra i Florida, det är varmt o gott. Dom sitter vid poolen o dricker baileys, dom skäms inte alls =)

Nä de ska dom inte göra heller, hoppas verkligen att dom får en underbar semester. 


Idag har jag en fasta dag så nu dricker jag kaffe m mjölk o vatten, men ikväll ska jag ta en räksallad. Jag håller på med 5;2 dieten o det går sakta men säkert åt rätt håll. 

Jag har räknat ut om jag går ner ca ½ kg / vecka så har jag nått mitt mål om 59 veckor ... Det är helt ok att det får ta den tid det tar, jag har inte bråttom nu.. 

Jag började dieten den 6;e januari o idag har jag gått ner 6,8 kg..Helt ok   


Min älskade granne bad om ursäkt innan idag när han stod o krattade mossa i min trädgård.. Han ville inte tränga sig på, men det gör han ALDRIG. Han är underbar, o han är alltid hjälpsam med allt,, precis allt. Jag tycker så mycket om honom.. Jag ska bjuda in honom , mamma o Eva på lite mat sen när dom kommer hem från semestern som ett tack för allt han gör. O Eva ställde oxo upp för mig o körde mig till Värnamo när jag skulle på undersökning. Det är ovanligt med såna hjälpsamma människor ♥


Nu får ni ha en mysig kväll .. Var rädda om er o varandra. Puss I Pannan ♥


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards