Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 28 januari 2014

Av Anneli Gustavsson - 28 januari 2014 15:58


Vilket jävla avfall som ringde till mig nyss. Tjejen är hur trevlig som helst o frågar hur min dag har varit osv som dom brukar göra. 


Sen frågar hon om jag har körkort o flera kort. Jag svarar ju att jag har mina kort. O hon frågar om jag vet vart jag ska vända mig om jag blir av med körkortet ? 

Det enda jag kom på var att jag skulle höra av mig till polisen sen tog det stopp. 


Hon förklarade att man skulle höra av sig hit o dit o det skulle ta flera timmar innan mina kort skulle spärras o då kunde det hända hur mycket som helst. 


Någon skulle kunna få tag i mitt körkort, gå in i en butik o beställa varor för flera tusentals kronor ,, o räkningen kommer till mig. Sen sa hon nåt om att det är kostnadsfritt. 


Jag frågade henne om det inte kostade något o JO det är klart att det gjorde.. Det var bara numret som jag skulle ringa som inte kostade något.. Att ha tjänsten skulle kosta mig 336/ år... 

Men jag sa till henne att jag inte vill betala för den tjänsten.. 


Då vände den ack så trevliga tjejen o blev ironisk ... Hon sa till mig - JA MEN DÅÅÅÅÅ HOPPAS JAG ATT DU IIIIIINTE BLIR AV MED DINA KORT FÖR DET KAN KOSTA DIG TUSENTALS KRONOR.. 


Jag blev förbannad o sa till henne att hon ska banne mig inte sitta o bli ironisk o bära sig drygt åt bara för att jag inte vill betala för tjänsten. Det är upp till mig om jag vill det eller inte.  Hon försökte försvara sig att, ja men det kan ju faktiskt hända att du blir AV med dina kort. 


O visst är det en risk,, det är det för alla. Men jag vill INTE betala för att få mina kort spärrade... Då får jag väl leta reda på dom nummer jag ska ringa o göra det. 


Hon fortsatte att vara dryg så jag sa till henne att jag hoppas verkligen inte att du är lika dryg mot andra kunde för det har du fan inget för. DU ska kunna uppföra dig för så här får du inga kunder. TACK FÖR MIG !!!


Jag hörde hur hon tjattrade innan jag hann lägga på, hon blev ännu mer snorkig o dryg men sen la jag på.. 


Vilka jädrans människor. Tror dom på fullaste allvar att jag går med när dom beter sig som dom gör ? 


Undra om dom spelar in alla samtal dom gör ? Det skulle vara roligt att ringa till dom o berätta hur hon bar sig åt.. 


Jädrans satunge !!!


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards