Mitt Nya Liv

Direktlänk till inlägg 4 januari 2014

Fiskarna 19 februari – 20 mars

Av Anneli Gustavsson - 4 januari 2014 14:31


Året överlagKära, lekfulla Fisk. Ett kreativt 2013 avlöses av ett än mer kreativt 2014. Förra året handlade om förälskelser, för vissa i samma person om och om igen, för andra i olika personer mest hela tiden. En romantisk Fisk har svårt för att dölja sina känslor, och kanske har du nu också kommit så långt att du vågar prata om dem med andra. 2014 kommer att ha med sig en del av detta, men kommer också att tvinga dig att fokusera på nya områden. Din vardag blir alltmer viktig för dig att fylla med inspirerande moment, och många Fiskar får under 2014 insikter om hur de ska förändra sin vardag för att känna sig peppade på livet även under den tråkigaste höstdagen. Det spökar dock en aning i andra områden i ditt liv, vilket inte nödvändigtvis behöver betyda att dåliga saker är på gång, men som kan göra att du oftare får tänka om  detta år jämfört med andra år.

 

KärlekAllra starkast blåser kärleksvindarna under årets första månader för dig, kära Fisk, och du faller pladask eller andra faller pladask för dig. Värna om den här perioden och knyt viktiga band till personer som du vill ha kvar i ditt liv. Det här betyder inte nödvändigtvis att du ska försöka få relationer att bli seriösa alltför tidigt, utan snarare kan du behöva jobba på att visa din uppskattning för andra. Visa att du är redo för kärlek genom att ge kärlek.



Mest romantiska perioderFörsiktigt smyger sig januari på, och det är först i februari som saker börjar hända. Första dagarna i mars blir också viktiga för dig, precis som dagarna mellan den 6 och 16 mars. Födelsedagsperioden kan alltså bjuda på goda romantiska nyheter. April blir till en början fint, men kan också innebära en del skakigheter. En liten varning utfärdas för den 20-21 april. Sista dagarna i maj samt början av juni lyser solen med romantisk skimmer över dig, och mitten och slutet av juli blir väldigt spännande – ringa speciellt in 25-26 juli. I början av september kan du lätt bli kärlekskrank, och slutet av oktober samt till och med mitten av november blir spännande. Året avslutas också med en romantisk push framåt.

 

Jobb och skolaOkej. Så när det gäller jobb och framgång kan det här året erbjuda en hel del möjligheter, och du är dessutom en mästare på att försörja dig på nyskapande, kreativa sätt som ger dig ökat självförtroende. Däremot är det tyvärr lite extra tufft för den studerande Fisken, speciellt för de som går i högskola eller på universitet. Se till att lägga in en extra rutin där du alltid kollar att du uppfattat alla hemtentor och uppgifter rätt för att undvika missförstånd och omprov. Men! Samtidigt hjälper hösten dig att skapa mening i vardagen och ger dig energi att orka kämpa. Ge absolut inte upp!



Resor, flytt och förändringarEn tråkig nyhet år 2014 är att en resa du hoppats på eller längtat efter kanske inte blir av, eller blir av men inte alls blir som du tänkt dig. Kära Fisk, det gör inget. Istället lyckas du lära dig av det här. Förändringarna i ditt liv detta år handlar till stor del om dina inre övertygelser och en grupp vänner som är en stor del av ditt liv. Att de här två områdena – resande (eller eventuellt studier) och viktiga vänskaper – påverkar varandra är tydligt under 2014, och i slutet av året är chansen att du ser tillbaka på årets händelser som oundvikliga, och i slutändan det bästa som kunde hända.

 

Fokusera på detta årGe dig själv tid att smälta intryck, bearbeta årets små motgångar, och skapa nya utvägar ur gamla mönster. Din intuition är oslagbar.

 

 

Fiskarna
Hela världen är en organism för Fiskarna, och precis som världen är i ständig förändring så är Fisken det. Fiskarnas sexuella mönster är därför svårt att spika fast och tar sig ständigt nya former. ”Men du tyckte ju om det förra veckan?” säger du förvånat och din Fisk skakar på huvudet och svarar ”nä, det var inte så. Det var helt annorlunda”. Det här är inte bara talande för hur din Fisk känner inför sex, utan också inför världen i övrigt. Den här processen att tolka och förstå världen pågår intensivt hela tiden, och därför är det ibland svårt för Fisken att ens förklara eller uttrycka vad hen längtar efter. Fisken är en väldigt öm, känslig och försiktig natur när det gäller sex, så var beredd på att följa din Fisk i hens takt och kom ihåg att Fisken är lättskrämd. Om Fisken känner att du kräver för mycket eller inte är tillräckligt närvarande simmar hen lätt iväg…

Viktig zon hos Fisken: Fötterna, alla platser på kroppen där venerna ligger ytligt, händerna.

Erotiska no-no’s: Allt som inte kräver lite extra. Med Fisken är det viktigt att det finns mycket kvalitet, snarare än kvantitet.

Gör istället: Hellre hångla helhjärtat i tio minuter än ha sex halvhjärtat i tjugo. Se till att du kan göra saker med 100% känsla i stunden – eller gör dem inte alls.

Typisk Fiskkommentar om sex: Allt om sex kan diskuteras enligt Fiskarna. Intima detaljer såväl som spännande anekdoter, så länge Fisken befinner sig i tryggt sällskap.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Gustavsson - Tisdag 16 april 20:45


      Som veterinär kallades jag in för att undersöka en 13-årig hund som hette Batuta.Familjen förväntade sig ett mirakel.Jag undersökte Batuta och upptäckte att han hade cancer och skulle dö av detta och att det inte fanns något att göra för...

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 11 april 20:45

    Den här bilden följer mig i graven. Den har jag tatuerat in på min arm =)       I dag har det varit en jobbig dag, det är det alltid den här dagen. I dag är det 9 år sen du somnade in o jag ser allt framför mig än, vilket är jobbigt....

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 4 april 21:00

  Det är så mycket att hålla reda på när man är hemma o är sjuk. Inte nog med att jag har min fibro o allt annat.. Jag går ju o bryter tån,, ja för ca 2 år sen.. Sen halkade jag ju 22a dec 23 o slog i rejält.    Men nu så har jag pratat med Fol...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 21:02


      Ja nu tjejer får vi ta fram rakhyvlarna, epilatorerna mm o se   till så att vi har lena o sexiga ben =)          ...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 20:35

  I dag har det varit skönt väder, härligt att klä sig lite lättare. I dag skulle jag även gå hem till Rohde o plocka med mig lite kläder o lite annat smått o gott.   Det är så att hon har kommit till ett korttidsboende för hon har varit sjuk. ...

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards