Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 16 december 2013

Av Anneli Gustavsson - 16 december 2013 18:54


Jaha då har jag varit hos läkaren igen.  Jag tog upp det här med att jag ramlar o har svårt att få benen med mig när jag ska gå.. Jag sa det väl på ett lite "roligt" sätt för han skrattade till lite =)


Jag berättade att när jag låg där i trappan så kunde jag knappt komma upp, jag hade ingen styrka i benen så jag fick dra mig upp med armarna... Jag sa till honom att jag var lite orolig för att det skulle vara nåt mer än "bara" fibron men han förklarade för mig att styrka har jag i benen det är balansen jag inte har.. Jag är ginglig o det är inte bara i benen för det är i hela kroppen.. 


Han testade balansen på mig o den sa jag direkt att den är värdelös.. Jag förklarade även för honom att när det är snö ute så blir jag "snösjuk" för att jag inte kan fästa blicken eftersom det inte finns några kanter utan snön flyter ihop för mig. 


Jag fick ställa mig o blunda o det började ju snurra efter ett tag så han tog tag i mig för att stötta mig.. Så balansen är inte alls bra + att jag är ranglig i kroppen så det ska jag träna upp nu när jag ska börja hos sjukgymnasten sen igen. 


Sen kollade han av proverna jag tog sist jag var där. Alla proverna var bra utan blodprovet som var för lågt.. Jag ska ta om det igen, dom kunde inte det idag för det var för sent så jag ska tillbaka dit nån dag.. Ja jag måste även kolla upp så jag inte har blod i avföringen, så det ska dom ha prov på oxo.. 

Så det är det som gäller nu så får vi se hur det blir sen. Hoppas bara att det är nåt tillfälligt med blodet. Han sa att det troligtvis kunde bero på att jag har gjort en gastric bypass då tas inte vitaminerna osv upp i kroppen så det får jag äta extra av.. Kanske behöver jag järn nu ,,, men det får jag se. Hoppas inte det.. 

Ev ska jag göra en skiktröntgen eftersom jag har nåt på högersidan på magen som känns som det inte ska vara där. O det kanske kan ha nåt med blodet att göra oxo ??? Ja ,, det är som det är när det inte blev som det skulle. 


Efter läkaren gick jag in till apoteket, sen åkte jag till barnbarnen o lämnade lite tomtar som mormor Neta skickade med till dom. Sen  åkte jag till Ica o nu sitter jag här..


Joooo just de,, han såg att min knä hade fått sig en rejäl smäll.. När han undersökte knät så blir det ju att det gör ont så jag skojade med honom o sa att han älskar att plåga mig o han höll självklart med hahahaha.. Han sa till mig att jag kommer att ha ont där ett tag nu men har det inte gått över på ett par veckor så ska jag komma tillbaka.. 


Bara det inte vätska sig i knät ,,, det har jag varit med på akuten när dom har tömt.. Tvi vale vad hemskt det är så det vill jag inte vara med om. 


Nu får ni ha en bra kväll, var rädda om er o varandra. 


Puss I Pannan ♥


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards