Mitt Nya Liv

Direktlänk till inlägg 18 november 2013

Har Varit Hos Doktorn.

Av Anneli Gustavsson - 18 november 2013 19:27


Usch vilken dag. Ja natten har inte varit så rolig heller , jag var så trött när jag gick upp idag ändå sov jag ganska länge. 

Mina fingrar svullnade upp jättemycket igår, det kändes som jag hade på mig ringar som var 5 storlekar för små så spänt o svullet var det.


 


Jag kunde varken böja ner fingret eller räta upp det. Ja det blev värre än på bilden, men idag är det mycket bättre men inte helt bra. 


Jag hade med mig en lång lista till läkaren. Tack o lov så är han underbar, han lyssnar o ställer frågor. Han sa direkt att vi inte skulle hinna med allt idag så jag har fått en tid till den 16 dec kl 16  ...


Jag fick strippa av mig allt utom underkläderna, jag hatar att klä av mig men det var ett måste. Jag fick böja mig bakåt, framåt, åt sidorna o det var stön o stånk o aj aj aaaajjjj... Jag försökte förklara för honom hurdan värk jag har men det låter ju bara konstigt när jag väl sätter igång. 

Sen fick jag lägga mig på britsen, först på ryggen o han böjde o bände hit o dit o upp o ner , sen fick jag lägga mig på magen o han började dra i benen hit o dit o upp o ner ja hela köret igen. Sen ska han känna efter på ryggen o han trycker o när han kommer till ryggslutet så gjorde det så jädrans ont så jag skrek rakt ut.. Jag sa även till honom att han skulle vara glad att jag hade ryggen mot honom för det gjorde så ont så jag knöt näven =)

Han sa att diskarna buktar o han sa nåt mer bla bla bla.. Jag kan säga att det är första gången som jag går från läkaren o inte har koll på läget. Det var skumt för det verkade inte stämma med värken som jag hade.. Det var diskar o ja han sa nåt mer i alla fall. O när han hade undersökt ryggen så gjorde han känseltest om jag kände likadant på båda sidorna osv.  Det gjorde jag inte, jag kände mindre på vänstersidan o när han skulle göra styrkeprovet så var jag mycket nedsatt i vänstersidan... När han skulle kolla reflexerna så reagerade inte vänster sidan .. 

Han vet inte vad det kan bero på så jag ska även beställa en tid till min sjukgymnast o se vad hon säger om det o sen blir det troligtvis en MR - rtg,, magnet röntgen. 


Dom tog 6 rör med blod så dom kollade bla upp mitt socker, om jag har nån inflammation pga mina svullna fingrar o leder.. 


 

Tog bilden o visade Liam, jag sa att jag oxo kan vara duktig hos min doktor.. Wooooow fammoo har du tagit spruta ?

Tjejen var jätteduktig...


 

Sen var det dags att gå till det bästa apoteket som finns... Dom är helt underbara mina apotekare ,, man känner sig alltid välkommen dit o dom tar hand om en på bästa sätt.. 


Iväg o handla lite på Ica ,, sen skyndar jag hem o går ut med Teddy för barnen skulle komma till mig några timmar medans Marcus o Nina skulle åka o handla lite. 


Jag var helt slut när jag kom hem från läkaren, o jag har så ont nu när han har klämt på mig men det visste jag ju att jag skulle få.. 


Barnen kom hit o vi fikade på goa hallon kex som jag köpte till dom. Det blev nog ett litet kex kvar ,, dom gillade dom så dom skulle jag köpa fler gånger tyckte Liam. 


Mamma hjälpte mig lite med Jack, han fick gå in till henne en stund så jag o Liam satt o myste i soffan. Han vill alltid att jag ska massera hans fötter.. Fammoo massera mina fötter lite.. Klart fammoo gör det =)


 

Det är dåliga bilder, jag har tagit med min mobil o den är värdelös..


Barnen åkte hem o det var dags att gå ut med Teddy igen, sen fick jag in lite julmat igen av mamma så det har jag ätit nu. Jag skulle fastat idag men jag tar det i morgon istället. 


Nu sitter jag här o försöker slappna av lite. Ikväll blir det lite tv o sen sängen.. 


Hoppas ni har haft en bra dag. Var rädda om er o varandra. Dröm söta drömmar.


Puss I Pannan ♥


 
 
Alvis

Alvis

18 november 2013 20:42

Hej! Vilken jättefin och läsvärd blogg du har, Verkligen! :)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar eller två.

Vem vet, min blogg kanske är något i din smak? KOLLA GÄRNA!!

Och vilken superduper otroligt resa du har gjort, hejja dig och bra jobbat!

Ha en bra kväll, Kram! ^^

http://PeaceOfLove.bloggplatsen.se

 
kikkiSandström

kikkiSandström

20 november 2013 15:33

Men ujujuj va trist. Hoppas att du snart mår bättre. Kanske en liten tävling kan pigga upp. Har en just nu på min blogg :-)
http://kikkisandstrom.se/dags-for-en-spannande-tavling

http://kikkisandstrom.se

Anneli Gustavsson

20 november 2013 20:38

Hej, jag har precis varit in till dig o tävlat, så nu hoppas jag på en vinst ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 14 mars 20:54

  Jag är så glad,, ja jag kanske inte ska ta ut nåt i förskott.. Men,, jag undrar om inte läkaren tryckte till nåt i magen på mig i går för i dag är det bättre. Det var kanske nåt som kom i kläm med tanke på mitt navelbråck. Det är en sån lättnad...

Av Anneli Gustavsson - Fredag 8 mars 14:13

  Ja, i dag är det våran dag o det känns ju bra. Synd bara att inte mamma är hemma men hon o syrran har det bra i värmen. Dom kommer snart hem så dom får passa på att njuta.   Jag njuter oxo i dag för solen skiner för fullt. Har fått veckla per...

Av Anneli Gustavsson - Onsdag 28 feb 16:17


  Jag fick ju en tid till MR-röntgen pga att jag halkade 2 dagar innan julafton. Jag har fortfarande ont i ryggen o får inte med mig benen ordentligt. Jag har problem. Fredagen den 23e när jag reste mig från soffan så fick jag inte med mig vä benet...

Av Anneli Gustavsson - Måndag 26 feb 20:32

  Ja då var det ny vecka igen, nya oskrivna blad. Undra vad som fyller dessa blad den här veckan ? Måndagen fick väldigt fort så det var skönt. Jag o Neo sov länge i dag igen. Han är så trött på morgonen så jag får tjata på honom att vi ska gå ut...

Av Anneli Gustavsson - Söndag 25 feb 23:45

När min pappa blev sjuk o inlagd på sjukhuset så jobbade jag där på Akuten, jag arbetstränade. Pappa har alltid kommit till mig ,,, ja lite då o då. Jag kan inte berätta allt men jag hade ingen bra kontakt med honom på många år. Han jobbade hela tide...

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards