Mitt Nya Liv

Alla inlägg under oktober 2013

Av Anneli Gustavsson - 12 oktober 2013 17:30


Innan idag när jag var ute med Teddy så såg jag Donna ute på gården.. Hon berättade att hon fyller år idag,, 11 år så nu är tjejen stor..


Grattis Donna. ♥


Mamma Maria tog lite kort på henne så självklart passade jag oxo på att fota lite.. 

 

                         

Av Anneli Gustavsson - 7 oktober 2013 14:23


Sitter o njuter av mitt goa kaffe.. Det är regnväder o väldigt trist ute, men det var inte så kallt,,,,,,än. 


Svärdottern ringde innan, ja hon ringde två gånger så jag inte hörde för jag hade råkat stänga av ljudet när jag la den på laddning i går kväll men jag hörde hur det surrade i den tredje gången.. Hon behövde åka in till stan för att fixa med linserna så hon ville att jag skulle komma o ha barnen till Marcus kommer hem.. 

Det blir inte så länge men en stund hinner vi leka i alla fall.. 


(oj nu kom posten, undra om jag har fått nåt roligt ? nä det är väl bara nån räkning i såna fall)


Så där nu är kaffet slut o jag ska fixa till det sista innan jag åker. Ha en bra dag allesammans.


Puss I Pannan ♥


Av Anneli Gustavsson - 6 oktober 2013 01:05


Jag är med o tävlar om "lite" choklad, hoppas att jag vinner.

Mina barnbarn skulle verkligen gilla det i såna fall.



TÄVLINGEN - CHOKLADBUDET.SE



Av Anneli Gustavsson - 6 oktober 2013 00:26


Det är så underbart att ha mina barnbarn hos mig, dag som natt.. Det som är mysigt är ju när dom ska sova över o när man ska "natta"dom på kvällen. 

Först är det lille  Jack som ska äta o mysas med, sen ska han sova. Sen har jag o Liam tid för varandra o vi brukar lägga oss i min säng o se lite på tv o prata om dagen som gått. 


Sist när jag hade barnen här så filmade jag Jack när han skulle sova middag.. Jag startade inspelningen så fort jag hade lagt honom ner i sängen o sätter mig o smeker hans panna.. Han somnar så gott, o det är så mysigt när jag får söva dom båda på detta sättet. Ja även Liam somnar som en stock när jag smeker hans panna, o han vill att jag ska hålla honom i handen oxo o "massera" den lite.. 


Med den här lilla filmsnutten önskar jag er en god natt.


Puss I Pannan ♥



  Solen går i moln efter drygt halva filmen så det är därför som det blir så mörkt.

Av Anneli Gustavsson - 5 oktober 2013 20:55


Jag har haft turen att få ha mina små ligister ganska ofta så det har ju blivit lite bilder & filmer.. Det är inte lätt att ta på Liam fasten han vill för han kan inte vara still så dom blir så suddiga o går inte att "rädda".. 

Här kommer lite #bilder med Trollet & Kotten ♥♥


 

Leksaken på bordet gör Liam milkshake med,, o det blir milkshake med kaktusar, kuddar o lite blåbär =)

 

Kotten lagar lite mat till oss.

 

Här vill han komma upp till mig.

         

Jag vet nog hur man gör med #kameran för jag ser hur fammoo gör =)

 

Somnade gott.. Jag spelade även in när jag sövde honom, ska lägga ut det sen. 2 timmar sov han =)

   

Oj oj den musen tycker Kotten är skoj att leka med, men det får han inte göra =)

  

Lekstund..

 

Tuffing ♥

 

Nöjd kille ♥

 

Fammoos bästa Jack ♥

 

Fammoos bästa Liam ♥

 

Bus i blicken =)

     

Min lille Liam ♥ ♥ ♥

     

Min lille Jack ♥ ♥ ♥

             

Titta fammoo jag har tv-dosan på huvet..

   

 
En trött liten Teddy ♥♥♥

Det var nästan alla mina goa killar,, bara sonen som fattas på bild ♥


Av Anneli Gustavsson - 4 oktober 2013 21:47


Sitter inne på fb o snurrar runt när jag ser dom olika reklemerna ploppa upp.. 

Jag blir helt förskräckt när jag ser den här unga tjejen o hennes näsa. 

Vad är det som händer ?

Har hennes ansikte krympt ihop så jädrans bra så att näsan ser större ut eller har hon opererat näsan o fått en grisnäsa ?

Jag skulle inte våga mig på några ingrepp när jag ser en sån här bild på en ung "söt" tjej..

Hur kan den tjejen gå med på att göra en sån hemsk reklam ?





 


 

Jag försökte förstora bilden lite.


Ganska likt eller ?

 

Av Anneli Gustavsson - 4 oktober 2013 20:54


Jag går in till mamma för att jag ska lägga in en ny räkning åt henne.. Jag sätter mig vid datorn o loggar upp mig på swedbank när jag ser att hon har laddat ner 6 filmsnuttar till datorn.


Jag - Vad har du laddat ner nu ?

Mamma - Jag har inte laddat ner nåt.

Jag - Men du ser ju det här. Katt leker , cat , cat, cat o cat........... 

Mamma - Det har inte jag gjort.

Jag - Men det är ju inte jag i alla fall.

Mamma - Men det är ju inte jag säger jag ju.

Jag - Men herregud du ser ju att det ligger där. Det står visa nedladdningarna.

Mamma - Men det är inte jag. Dom har skickat det till mig.

Jag - Vilka dom ??

Mamma - Ja dom på nätet.

Jag - Men det är ju ingen som kan ladda ner till din dator från nätet, då måste dom sitta på din dator. 

Mamma - Ja men det har jag inte gjort i alla fall.. 

Jag - Men hör du inte vad jag säger ? Du HAR gjort det, inte bara en gång utan sex gånger.

Mamma - Ja men jag vet inte hur man gör, varför skulle jag göra det ?.

Jag - JO det kan du för du laddar ner saker hela tiden. 

Mamma - Ja men det kan väl inte jag hjälpa.


Mamma har haft internet några år nu så jag tycker att hon borde lära sig det här med att man inte behöver ladda ner saker o ting bara för att titta på filmsnuttar.   

Av Anneli Gustavsson - 4 oktober 2013 13:16


Hjälp till att samla in pengar till denna insamling genom att berätta om den för dina vänner. Ladda ner och placera en widget på din blogg eller hemsida. Mejla eller berätta på Facebook om denna insamling. 

 

Milla, är 11 år och driver kampanjen "Bullhjälpen" som går ut på att rädda utsatta barn i Afrika. Hon har sett i tidningen och på TV om hur både barn och vuxna i Afrika svälter. Så lite som 10kr kan rädda livet på ett barn. Därför startade hon Bullhjälpen. Nu har hon och hennes bullhjälparkompisar i hela Sverige samlat in mer än 400.000 kronor genom att sälja bullar.

 

MÅLET ÄR ; 

150 000 kronor

Av dem har redan 122 527 kronor (81.68%) uppnåtts!


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards