Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 18 september 2013

Av Anneli Gustavsson - 18 september 2013 23:20




 


Jag har världens  Bästa granne.. Ja han har inte bott här så länge o jag har sett honom förut när han har varit ute med sin stora hund. Att han skulle bli min granne hade jag ingen aning om. Först blev jag så nervös när jag fick reda på att det var han o hans stora pudel hanne som skulle bo vägg i vägg med mig o Teddy.. Jag för min del hade inget emot det om det inte vore för min lilla "varg" som grannen kallar honom. Ja för min hund Teddy alltså..


Teddy tål Inga hanhundar o han får inte ens hälsa på dom för han kan inte föra sig. Grannen, Lasses hund är hur mysig som helst men det funkar inte för Teddy.. 

Jag är rädd att Teddy ska ställa till något som vi inte kan ta oss ur men Lasse är så förstående o snäll så han förstår att jag tycker att det är jobbigt med Teddy. Teddy trivs jättebra med Lasse, men det är Buster som han vill få bort. 


Nå till det jag skulle skriva om från början. 

Idag har Lasse fyllt år o jag grattade honom med en liten chokladkartong o ett kort som jag tog på honom när vi, jag mamma var med Lasse i Basta Kvarn i somras. Kortet blev jättebra på honom så jag skrev o tackade för en underbar utflykt..


När jag lämnade mitt lilla paket så sa han att jag var välkommen in o fika lite men jag kan inte lämna Teddy för då skäller han så vi blir vräkta, men jag tackade i alla fall o önskade honom en bra dag.


Något senare ringer det på dörren, där ute står Lasse o säger att jag o Teddy ska komma in o fika lite för han hade varit ute med sin hund i bilen. Hans hund älskar att vara i bilen o Buster får följa med Lasse överallt. 

Jag blev så glad att han hade tänkt på mig, att han lämnade ut sin hund så för att vi skulle få komma in o fika. Det är helt otroligt att någon bara gör nåt sånt. Jag blev så glad så jag fick tårar i ögonen o genast när jag kom in så skickade jag ett sms till mamma som ligger i Malaga på playan o har det gott o berättade det för henne. 


Han bjöd på en underbart god smörgåstårta . Den var så gräddig o god, det var längesen jag åt nåt så gottigt   


Natten innan så busade jag till det lite. Jag blåste upp ballonger o krusade lite presentsnören som jag satte på hans dörr. Jag hade velat sätta ända uppifrån o ner så att alla i huset skulle se att han fyllde år idag men jag vågade inte riktigt.. Jag får busa till det lite mer nästa gång ... 

Jag var så försiktig när jag tejpade upp ballongerna på dörren så att inte Buster skulle höra mig.. 

Nästa dag ,, idag då jag ringde på o gav honom paketet så frågade han om det var jag som hade fixat till det.. Jag fick en sån varm o go kram.. 

Hade han varit något yngre så hade jag nog banne mig flirtat med honom   


 


Ja det var min o Teddys dag o den blev jättebra. 

Förresten,, sa jag att jag hade en underbar granne   


Dröm söta drömmar, var rädda om er o varandra.


Puss I Pannan ♥

 

Hipp Hipp Hurra Hurra Hurra

 

Grattis På Din Stora Dag ♥

 

 


Av Anneli Gustavsson - 18 september 2013 18:34


Är det någon som kan gissa vad bilden föreställer ?

 

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards