Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 10 september 2013

Av Anneli Gustavsson - 10 september 2013 20:00


Ja jisses amalia.. Jag åkte hemifrån vid kvart över tre för jag hade min tid kvart i fyra hos mammografin. Fick vänta en liten stund o sen blev det min tur. 


Sköterskan - Du kan gå in i det här båset o klä av dig.

Jag - Ok det fixar jag ..


Hmmm ska jag inte få nån sån där ful skjorta ? Nä flickorna ska visst dingla fritt så jag tar min väska o går in till sköterskan.


Sköterskan - Då kan du ställa dig här, lyft upp höger arm, titta på mig o vrid dig lite mot mig, men inte för mycket. 


Hon lyfte, drog o flyttade bröster så det skulle ligga rätt o där står jag med mitt ansikte mot henne o det var SÅÅÅÅ nära att jag ville skrika rätt ut för att skrämma henne, men jag hann hejda mig..


Sköterskan - Sådär,, nej jag får rätta till det igen, du har ganska stora bröst så det är lite svårt att få med dom så det blir rätt... 

Jag - Ja det kanske dom är men det är ju inget innehåll i dom .. 


Jag försökte skoja lite med henne men hon var inte den typen.. Jag tyckte att jag var skitrolig o skrattade inombords =)


Sköterskan - Så nu klämmer jag åt lite.. Stå helt stilla.

Jag - Eh jaa jag kommer inte så långt, jag sitter fast. 


Flera bilder togs ,, hon vände, ryckte, slet o drog men det blev nog bra till slut så jag fick gå hem. Eller jag åkte till A6 för att fixa lite.. 

Först åkte jag till Jula , Juhla hur stavas det ? Skit samma ,, jag åkte i alla fall dit o köpte Liam en present så nu har jag bara Jack kvar.. 


Efter det fortsatte jag till Telenor o lämnade in min mobil för tredje gången.. Den här gången sa tjejen, Angelina eller vad hon heter, en mycket trevlig tjej. Hon sa att dom gjorde en reklamation på den o nu skulle dom se om dom kunde laga den. 


Jag - Men vad har dom gjort dom två andra gångerna då ? 

A - Dom har gjort en fabriksåterställning... 

Jag - Men herregud ska dom nu se om dom kan laga den ? Det kommer ju inte att funka, jag kommer få fortsätta att  ha det som den har varit sen jag fick den.

A - Vi måste vänta o se vad dom säger, efter det kan vi se vad vi kan göra. 


A tog min mobil o gav mig en låne telefon, så hon står o fixar med den så att det inte ligger några gamla numer osv i den o sen ser hon till så att den funkar för mig.. 

När jag nästan är klar så ringer det i mobilen  o jag stod o tvekade om jag skulle svara eller inte, det kunde ju vara gnällkärringen o den hade jag inte tid med.. Men jag bestämmer mig för att svara. 

Personen i andra luren låter väldigt konstig, ja inte hon utan det lät både i luren i inne i butiken , nästan som rundgång så jag vänder mig om o där står det en tjej o pratar samtidigt som den människan pratar i min telefon..


Då är det en vän på fb som "letade" upp mig, hon såg att jag hade skrivit att jag skulle lämna in mobilen så pang rätt som det är står hon bara där o jag känner igen henne direkt. 


Det var ju Annica,, vi stod o pratade en stund o det var så roligt. Men jag hade inte tid att stanna för jag måste hem o handla o sen ta Teddy... Jisses så snopen jag blev när det "ekade" så =)

Det var jätteroligt att träffa dig Annica, du får komma hit nån dag o ta en fika.. 


Hem mot Taberg till Fammoos Ica o handla.. Handlade lite mjölk, keso, yoghurt, skinka, melon så klart, Vaggeryds falukorv o nåt mer... När jag står o packar ner mina varor så pratar jag lite "kodat" till Anna-Lena o säger att "dom" har varit på besiktning idag,,, hon tittar först på mig o sen förstod hon vad jag menade.. Hea hörde oxo o hon förstod oxo att det var mina flickor som fått sig en besiktning =)


Jaja,, lite får man dumma sig annars blir det så tråkigt. Anna-Lena brukar faktiskt fråga hur det är med mina meloner   


Nä nu börjar snart Hollywood fruarna så ikväll blir det sex party o jag hoppas att Gunilla "Pörsson" får så hon tål =)


Puss I Pannan ♥


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards