Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 17 augusti 2013

Av Anneli Gustavsson - 17 augusti 2013 23:11


Mamma skulle till sin vän Eva o tjata lite, o dricka lite vin o jag skulle hämta henne när hon ville hem.. Hon ringer o frågar om jag kan komma o hämta henne nu o jag går ut till garaget för att ta ut bilen o styra kosan mot Månsarp......... Upp med garagedörren o fan jag får gå ner till mamma Agneta o hämta nyckeln. Ja hon har en lånebil så vi har bara en nyckel annars har jag oxo en. Jag traskar ner till mammas lgh o börjar leta efter nyckeln men den finns inte. Jag ringer upp henne o frågar ;

Jag - Mamma var har du nyckeln ????????
Mamma - Ja men va faaaaaaaaan ,,, den har ju jag !!!!!!!
Jag - Bra jobbat mamma, hur gör vi nu då ?
Mamma - Ja, jaaaaaa va faaaan det tänkte jag inte på.. NÄÄÄÄÄÄÄÄ suck dubbelsuck !!!
Jag - Jaha du får ringa till syrran Mia o fråga om dom kan hämta dig. Jag går inte upp till dom nu i mörkret o hämtar deras bil.
Mamma - Ja jag får ta bussen... Eva har du pengar, jag tog ju inte med mig några ???
Eva - Jaaa då..
Jag - Hur ska du göra nu då ?
Mamma - Ja jag får se, Eva har pengar. Jag hör av mig sen.
Jag - Suck.. Jaja. Hej då.
Mamma - Hej då.

Upp till garaget igen för att låsa in bilen så ingen ska kunna ta den.. Ner igen o nu sitter jag här, då kunde jag lika gärna duschat innan när jag kände för det.

Jag har världens smartaste mamma , eller ? =)


Jaha nu är det bara att skutta in i duschen o sen blir det svanhoppet o några timmars sömn,,, förhoppningsvis. 


Dröm söta drömmar, var rädda om er o varandra. 


Puss I Pannan ♥ 


 

Han har en liten tår i sitt ena öga lilleman ♥


   
God natt önskar även Teddy ♥



Av Anneli Gustavsson - 17 augusti 2013 21:26


När jag var ute innan såg jag en liten sötnos som låg på min solsäng o gottade sig så självklart var jag där o fotade lite... 


 

Dom har såna söta små rumpor =)


 

När jag hade barnen hos mig sist så såg jag nåt i min orkide kruka.. Jag frågade Liam om han hade gjort nåt med krukan,, ja svarade han. Jag har planterat blommor... Ja som ni ser så ligger det lite maskrosor =)  Nina berättade idag att han hade planterat popcorn i en blomkruka hemma oxo för han ville att det skulle växa popcorn.. Smart kille.


 

Ja man fotar det som finns, högt eller lågt.. 


 
I morgon ska jag fota nåt helt annat än svampar.. Har laddat batterierna , ja det ena laddas än så det får jag inte glömma att sätta i kameran innan jag går. Det har hänt ett par gånger att jag har gått iväg utan batteriet. Ja det är så när man inte har nåt i huvudet. 


Tidigare på dan var jag, Marcus, Nina o barnen bjudna på middag inne hos mamma.. Det var jättegott.. Tack mamma ♥


Hade tänkt hoppa in i duschen, men jag väntar tills mamma ringer för jag ska hämta henne senare. Ja det blir väl inte alltför sent tror jag. 


Har tänkt mycket idag oxo på Teddys tumörer , hur det ska gå ? Om dom är godartade eller elaka. Det är inte förrns på torsdag som han ska till veterinären igen. Det är långt kvar,,, hoppas veckan går fort. 


Puss I Pannan ♥


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards