Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 16 augusti 2013

Av Anneli Gustavsson - 16 augusti 2013 20:04


Jag har väntat o väntat på att telefonen ska ringa  o att det ska vara veterinären.. Jag har tittat på mobilen så den har funkat, så den har haft teckning osv. Det var längesen klockan gick så sakta, jag vet inte hur många gånger jag har tittat på den o den har nästan stått still. 


Halv 3 ringde jag in , jag blev väl lite nervös att hon skulle hinna hem innan helgen o jag ville ha svaren idag men hon hann inte prata då så hon skulle ringa upp mig + att hon hade försökt att ringa innan men jag svarade inte. Ja det har inte ringt här o jag har haft mobilen jämte mig hela tiden. 


20 i 4 ringer mobilen när jag är ute med Teddy o det är äntligen hon. Proverna visade ua,, alltså utan anmärkning, dom var bra.. Ett av leverproven var något högt men inget att oroa sig för.. Detta var ju prover som visar hans allmäntillstånd ... Vi fick en tid den 22 aug kl 08;20 då måste jag lämna honom o det är INGET jag vill göra men jag gör ju det för hans skull. Dom ska se om det räcker att ge honom lite lugnande för dom ska ta prover från tumörerna han har runt analen. Man är ju känslig där så det kanske inte räcker med lugnande då får dom söva honom.. Det ska skickas vidare sen för undersökning o dom proverna MÅSTE vara bra,, det får INTE vara nåt fel då vet jag inte vad jag gör.. 


När han ändå är sövd så ska han få sin spruta, dom ska klippa klorna så slipper han det när han är vaken. Han tycker inte om när man klippar klorna.. 


Stackars min lilla bebis, jag är så ledsen o rädd att det ska vara nåt fel.. Det får det bara inte vara. Det kommer att bli en lång vecka innan han ska dit igen.  Håll tummarna... Tack.


Barnen har varit hos mig idag o dom har levt rövare båda två =) Jack har växt otroligt mycket o Liam har vuxit till sig på ett mer pojkaktigt sätt.. Dom har varit duktiga o mysiga.. Nina kom hit vid halv 7 o dom åkte ungefär vid halv 8... 


Nu har jag varit ute med Teddy, vi har ätit o nu är det slappa slappa som gäller.. Det är bara skit på tv;n så jag ska se om jag hittar nån bra film på datorn. 


Trevlig helg. 


Puss I Pannan ♥


Av Anneli Gustavsson - 16 augusti 2013 13:17


Mina barnbarn kom till mig i dag vid 10 tiden, nu ligger Jack o sover, Liam tittar på barntv o Teddy ligger i min säng o tittar på när jag skriver. 


Jag kunde faktiskt sova inatt men jag var orolig när jag la mig. Jag låg o tänkte på Teddy o proverna som togs igår. Biopsin som ska göras. Jag bad faktist att han ska få vara frisk, jag gick upp o hämtade mitt armband,, frälsarkransen så den har legat jämte oss inatt. 


Tiden går inte alls idag, jag sitter här o tittar på telefonen o väntar på att veterinären ska ringa men det är knäpptyst. Det är bara tv;n o Liam som hörs. Ja mina egna tankar oxo. 


Även om proverna visar bra så ska han göra en biopsi,, ja det fattade jag det som. Ja jag vet inte, jag kommer inte ihåg vad hon sa, ska höra med henne sen när hon ringer... 


Snälla ring nu....................... Jag vill inte vänta längre. Tack o lov så vet Teddy inget o det är jag så glad för.


Håll tummarna för positiva resultat..


Puss I Pannan ♥


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards