Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 16 april 2013

Av Anneli Gustavsson - 16 april 2013 23:00


Ja i dag har det varit varmt o skönt ute. Fast det har mest varit soldis. Jag försökte ta tag i altanen o fixa till den, jag hann sopa den, skura möblerna.. Ja jag fuskade lite med möblerna, jag ska duscha av dom helt sen, men nu går det sitta på dom utan att bli skitig... 


Det var inte länge jag höll på men nu har jag sån värk så jag blir tokig.. Kanske ska lägga mig snart.


Jag fick ett fågelhus i julklapp av sonen o svärdottern som jag inte har kunnt hänga upp än. Men idag så fick jag hjälp av min nya granne.. Jag frågade honom om han trodde att jag kunde köpa en påle, pinne ja va fan heter det. En stolpe o bräda så jag kunde borra fast huset där o det skulle funka..


Inte nog med det,, han hade sakerna hemma så nu har fåglarna fått sitt hus..O dom har fullt med mat + att jag ska hänga ut lite bollar till dom oxo i morgon. 


Jag ska försöka o ta reda på resten av altanen i morgon , så det går att sitta där ute o njuta..


 

Denna lilla skönhet fanns i min trädgård =)


 

Jag smög in i grannens trädgård o fotade dessa sippor.. Det är vååår..


 

Här börjar bygget..


 

 

Titta så tjusigt, det är nästan så jag vill ha ett likadant hus =)


 

Jag älskar mina orkideer.


 

Men allra mest älskar jag den här killen ♥


    

Han har varit lite jobbigt idag igen, det är en tik som löper för fullt o han stack för mig innan när hon var ute med sin husse.. Det hände ju inget, men man vet inte..


Nu ligger han i alla fall o sover i min säng. Snart är det dags även för mig att sova några timmar. 


Måste ringa läkaren i morgon o mediciner, sen hade jag nåt mer samtal som jag inte kommer ihåg nu ???


Dröm söta drömmar, var rädda om er o varandra.


Puss I Pannan ♥


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards