Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 24 mars 2013

Av Anneli Gustavsson - 24 mars 2013 22:02


Jag brukar läsa om en ung tjej som heter Maria o är 13 år. Jag tänker inte skriva så mycket mer för jag tycker att ni kan gå in till henne o läsa det hon skriver.

Trots sjukdom så är hon en go o glad tjej.. 


Jag fick en kommentar från henne innan där hon skriver o frågar om jag vet om att man kan hajpa gratis, så jag tittade efter det o självklart hajpar jag,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, till hennes blogg... 

Jag råkade skriva fel i "hajpningen" Det ska stå Hon är verkligen en positiv & glad tjej,,, det ska inte vara är två gånger =)



 Maria visar ett armband inne på sin blogg,,kolla in det får ni se. Man kan köpa det,, riktigt läckert faktiskt. 

Självklart ska ni få henne hemsides adress.. Klicka HÄR .


Skriv gärna nåt i hennes blogg,, tror att hon skulle bli glad då. 


Kram till dig Maria, var rädd om dig ♥ ♥ ♥




Av Anneli Gustavsson - 24 mars 2013 16:43


Ja varför säger man att man håller på att slå ihjäl sig för det stämmer ju inte riktigt.. Men jag slog mig väldigt illa.. 

Jag ska börja från början.. Kl halv 2 ringer det på dörren o jag får besök.. Premiär nr 2 =)


Ja vad handlar det om ? 


Jo jag ska ha barnen hos mig en stund medans dom hittar på något. Det är andra gången jag har Jack själv, ja Liam har ju varit här oxo.. 


Han tykänns o blir väldigt lätt ledsen men han har även bra stunder då vi skrattar o busar. Han fick sitta på Liams axlar o det tyckte han va superkul.. Sen kom det några tårar igen,, men han var väldigt fisig o jag vet inte om han hade lite ont i magen.. Så lite ont i magen (kanske) + att han var trött + att han saknade mamma o pappa.. Jag gick runt o bar honom o han somnade tillslut på min axel. Jag kände hur han blev tyngre o tyngre o det blev varmare o varmare. Dom blir ju som element när dom sover.. Så gick jag en bra stund med Jack, jag ville att han skulle få sova av sig lite.. 


Men han blev väckt av att Teddy skällade när Marcus o Nina ringde på dörren så han blev ledsen igen.. Men han sken snart upp när han såg vem som hade kommit tillbaka. 


Jag gjorde i ordning lite pannkakor till Liam, dom andra ville inte ha.. Han åt tre stoooora pannkakor, ja han är så duktig.. Sen skulle dom åka hem till hunden, hon kan inte vara ensam för länge. 


Jag följer dom ut till bilen för det är ändå dags för Teddy att få gå ut,, det var skönt ute. Det blåste knappt nåt nu. 


När jag kommer hem ser jag mig inte för utan kliver på en tv - dosa som Liam har lagt på golvet o nästan går ner i splitt. Ja inte riktigt men jag slog i mig så jag höll på att börja tjuta så jädrans ont gjorde det,, o gör fortfarande..

Hela högersidan är mer än öm så jag vred till mig, på något sätt så satte jag väl i höger arm o höger knä i golvet för jag är precis matt o svag.. Jag hade i alla fall tur som inte slog mig i mitt marmor bord,, det kunde gått riktigt illa.

Hoppas inte att det blir ondare än så här, då är det ok i alla fall.


Nu har jag o Teddy oxo käkat pannkakor, det är så gott ( mamma fick oxo in ett par pankisar ). Det blev inga kort tagna på barnen i dag, jo ett på Liam när han ligger på min spikmatta =)  Han tyckte det var skönt.. 


Ja min lilla hemlis var ju att bröderna bus kom till mig.. Hoppas att det blir snart igen.. 


Nu ska jag ta lite värkistablettis o hoppas på att det ska ge minimal värk..


Puss I Pannan ♥


Av Anneli Gustavsson - 24 mars 2013 12:57


Jag är ute vid min kusin Anders stuga som ligger nästan här där jag bor. Det är bara några kvarter bort. Stugan är jättemysig.. Jag hå´ller på att fixa lite så vi ska äta när hans granne kommer o bjuder in oss till dom på en grillkväll. Dom har hästar o det älskar jag, vi tackar ja till inbjudan. Precis när vi ska gå så kommer jag på Teddy ??? Var i herrans namn är han ??? Anders har staket runt om så han fick gå lös,,, men han finns inte någonstans. Jag ropar o ropar men han kommer inte. 


Mitt i allt kommer syrran o säger till mig att jag måste ha högklackade skor till kvällen men jag äger inga såna för jag bryter fötterna.. Hon tvingar mig o hon håller på att tjata så jag säger till henne att hålla mun för jag kommer inte att ta på mig några även om jag hade dom.

Jag ber henne hjälpa mig att leta efter Teddy, men hon bryr sig inte utan går till Anders o säger att jag vägrar ha klack skor på mig.. Anders blir full i skratt o tycker att det inte gör så mycket, men syrran blir hysterisk o säger till Anders att han ska göra ett par till mig. Han går in efter reklamen o viker lite hit o viker lite dit o sen kommer han ut med ett par klack skor till mig vikta av reklamblad..... Jag provar dom o dom känns faktiskt sköna så dom kan jag tänka mig att ha för dom var inte så höga heller. 


Jag fortsätter att leta efter Teddy när jag hör en hund skrika som bara den. Det lät riktigt illa o jag fick panik, jag vågade ju inte springa ut i det höga gräset för jag är så rädd för ormar , men jag hittar ett par gummistövlar som jag tar på mig. Jag springer runt o letar som bara den, o skriket blir värre o värre. Det gör ont i hela mig o jag tror det värsta. Jag kommer att hitta Teddy men inte i livet.


Dom andra är på väg till grannen nu o ingen vill hjälpa mig att leta, där står jag o har panik. Dom tycker att jag kan följa med dom Teddy får skylla sig själv eftersom han inte vill komma tillbaka. 

Jag kan ju inte bara lämna honom o gå iväg , jag måste hitta honom... 


Efter flera timmars letande hör jag hur det gnyr nära mig o jag ser mig omkring. Gnyendet blir tydligare o tydligare , men han finns inte där. Jag ropar,, nu är det knäpptyst... Var detta det sista jag skulle höra från mig hund ? Det kan det bara inte vara.

Nu hörde jag det igen, han gnyr o gnyr o tillslut ser jag honom sittandes i sängen med mig.. Ja då vaknar jag upp från en hemsk mardröm... Teddy gnydde o ville gå ut o kissa o jag blev så glad att se honom. 


Fy så jag hatar dessa mardrömmar om att han försvinner för mig hela tiden. Men jag blir så glad när jag vaknar o inser att det bara är en dröm. 


Nä nu ska jag dricka upp mitt kaffe för snart,, mycket snart blir det premiär av ________   =)


Ha en bra dag allesammans. 


Puss I Pannan ♥


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards