Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 2 mars 2013

Av Anneli Gustavsson - 2 mars 2013 20:29


Nu kommer, ja nu kommer jag ju inte ihåg igen vem han är lik eller påminner om. Ah vad trött jag blir. 

Ricky Martin... En ung Ricky är han ... Söt som socker.. 

Sjunga kan han ju oxo o det är ju det som är viktigt just nu =)


Ja även om låten är väldigt enformig så har han en chans att ta sig vidare ikväll. Hmmm,, det blir inte lätt =)



Av Anneli Gustavsson - 2 mars 2013 20:25


Dom här gillar jag. Dom ska vidare. Dom är så söta tillsammans o dom sjunger helt fantastiskt. Herregud vilka röster dom har var för sig o tillsammans.. Jag ryser.. 


Den här låten är jättebra.. Det är nåt speciellt mellan dom, man vill nästan ta på det. 


Hennes klänning är så snygg. 


Den SKA vidare. 



Av Anneli Gustavsson - 2 mars 2013 20:21


Jalla jalla.. Det spelar nog ingen roll hur många språk han sjunger på, den kommer inte heller att vinna ...

Det är svårt att sitta still, man vill gärna digga lite med benen.. Den kan ta sig vidare ikväll, men jag håller fast vid att den inte kommer att vinna ...


Den är väldigt enformig !!!



Av Anneli Gustavsson - 2 mars 2013 20:16


Ja du Ugglas , hur jädrans bra o skön du är så kommer du inte att ta hem hela klabbet.. 

Jag hade jättesvårt för henne i början med sina moves på scenen, men nu gillar jag henne, hon ÄR verkligen speciell. 


Även om låten hade varit på engelska o alla hade förstått den så hade den inte kommit långt, inte i den här tävlingen. Synd men sant. 


Hon är verkligen sig själv..



Av Anneli Gustavsson - 2 mars 2013 20:12


Han ser ganska bra ut. Han är en duktig sångare. Vad hemskt vad det börjar hacka på tv;n då... 


Låten är jättebra men den kommer inte att vinna.. Han kanske kan ta sig vidare ikväll men sen är det kört, så rösta fram rätt låt så vi har en chans =)


Sångaren som stod jämte honom ser ut som en fågelunge som väntar på att mamman ska komma o mata honom =)



Av Anneli Gustavsson - 2 mars 2013 20:07


Sötnosen öppnar upp med första låten. Ja då är det samma igen =)


Tänk att han är precis lika söt som förra gången.. Ja vad ska jag säga ? Jag undrar om jag inte sa nåt om hans kläder att dom kunde varit lite mer färgglada men han passar i det så han ska inte ha nåt annat. 


Han sjunger ju bara så bra o han ger verkligen av sig själv.  Vilket leende han har =)



Av Anneli Gustavsson - 2 mars 2013 19:47


Ja gott folk är ni laddade nu inför andra chansen ?

Har varit ute med Teddy men han ville inte göra ifrån sig , så jag hoppas att han håller sig till det slutar .. JO de gör han =)


Håller givetvis tummarna att den bästa vinner ikväll. 



Av Anneli Gustavsson - 2 mars 2013 17:03


Ja nu är vi inne i mars, hoppas tiden går fort nu fram till våren o sen att den går väldigt långsamt så vi får njuta av en underbar vår o sommar. 


Igår hjälpte jag mamma att sätta ihop en garderob från Ikea, den kommer ju i några delar men det gick jättebra. Fick hjälp av Eva, så det tog lite drygt 2 timmar.. Sen hade jag så ont o jag var helt slut i kroppen men lite på ett skönt sätt.. Jag somnade ganska fort men vaknade efter drygt 1 timme o kunde inte somna om pga värken. Jag kommer inte ihåg när jag somnade men det var frampå morgonkanten för jag tittade på film o roliga klipp på trean. 


Idag är det 6 dagar sen jag permanentade håret o de är fortfarande för jävligt,, tänk er tuggummisvintokönshår som inte vill alls det jag vill.. Usch o fy f-n på ren svenska. 


Jag visar mig inte mer än nödvändigt, jag har min luva på jackan när jag går ut dagtid. Kvällen får man hoppas att man inte möter någon , jag vill ju inte gå runt o skrämma grannarna här. 


Ja då är det Melodifestivalen ikväll igen. Får se hur det slutar ? 


Nu ska jag äta lite,, mamma hade gjort nån currykyckling så det ska bli gott. Ha en bra dag allesammans.


Puss I Pannan ♥



Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards