Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 26 februari 2013

Av Anneli Gustavsson - 26 februari 2013 21:30


Ja fy f-n rent ut sagt vilken peruk jag har. Det är inget roligt alls. Mamma försöker trösta mig o säger att det ser inte så farligt ut då frågar jag om hon skulle visa sig ute med min frisyr men det svarar hon INTE på , så där har ni svaret.


Krusigt, fnasigt, strävt könshår på skallen. Ja nu är det ju inte riktigt så jag menar men efter min hemanent/permanent så har mitt hår förvandlats till nåt liknande det som man har en våning ner !!!


Jag kommer aldrig aldrig aldrig mer permanenta mitt hår med hemanent... 


Nu har första dagen gått som en könshårshuvad ja jag vet inte vad jag ska säga, men det har inte varit lätt eller roligt. 

Det enda roliga jag har haft idag var när jag fixade bilderna på Liams o min dag i söndags. 


Nu ska jag se klart Maria & Mindy – best friends forever,, jag har skrattat som bara den. Hon är en luring Maria..

 

Puss I Pannan ♥

 

 

Av Anneli Gustavsson - 26 februari 2013 18:43


Nu har jag fixat lite med alla bilder o många blev dom som vanligt. Jag hade ordnat så jag fick ta med mig Liam o titta på ambulanserna o det tyckte han var så roligt.

Uffe ambulans visade oss runt o det var intressant för oss båda. Liam blev eld o lågor när han såg alla ambulanser som stod uppradade o han räknade dom. 7 st ,,, stoooora sjukhus bilar =)

Liam kom inte på att dom heter ambulanser så därför blev det sjukhus bilar.



 

Det står skor lite här o var o Liam snubblade på dom några gånger även att han såg skorna =)


   

Det var coolt att sitta o ratta i ambulansen.. Liam frågade var man tutade.. Så han fick tuta så det stod härliga till.


Tack Uffe för att vi fick komma.


   

Fammoo titta här ligger dom när dom åker ambulans.


 

Vilken stoooor sjukhus bil =)


     

Det blinkade o tutade i massor o skoj var det. 


 

Det var roligt att springa runt o busa lite.


 

Här ska Uffe visa tåg på datorn, det ska visst vara nån stor tåg-träff den 16 mars någonstans, men jag kommer inte ihåg var det var ?


 

Sen var det dags för lite mat o det fick bli McDonalds. Vi beställde happy meal  ,,,, Liam åt upp nästan allt ,, ja det gjorde jag oxo men det var inte gott. Det var bara mitten på hamburgaren som var god sen kunde det kvitta.


   

Självklart ville Liam ha milkshake så det blev en jordgubb o en choklad.


 

Så häääär mycket kan jag äta fammoo.


 

Ta kort nu då fammoo =)


 

Vi pratar om lite allt möjligt o har det mysigt.


     

Hahahaha jag älskar den här bilden.. Rackans unge så go han är ♥


   

Sen efter maten blev det lek o lekte gjorde han så svetten rann =)


   

Det gick undan..


 

Nu får ingen mer komma in här =)


   

Men han släppte ganska snabbt på det så dom andra oxo fick leka =)

När jag satt o såg Liam leka så fick jag tårar i ögonen. Jag "blickade" tillbaka ca 23-24 år o såg Marcus framför mig hur han lekte o pratade med allt o alla. Hans "hoppande" o lekfulla sätt, ja allt påminde mig om Marcus + att Liam är så lik sin pappa. Jag blev varm i hela kroppen..


     

Det var två tjejer som , ja man får väl inte säga så men dom var riktiga pain in the ass. Dom retade Liam hela tiden så jag fick säga till dom. Här stod tjejen o slog Liam genom nätet så dom slogs tillslut hahaha


     

Ena tjejen fortsätter att bråka o Liam blev så förbannad !!!!


   

Tjatet fortsätter......


       

Hej fammoo ser du vad jag åker fort ?


 

Här kommer Liam ut på tvären, ja han slog i huvet lite men det gick över fort o han fortsatte åka.


 

Det gick snabbare om man åkte på kudden.


   

Va sa du fammoo ?


 

Jag är törstig fammo kan vi köpa en milkshake ? Nä han ångrade sig o köpte en coca cola..


 

På väg ut till bilden finns ganska många saker som man kanske inte alltid kan gå förbi så han fick åka den här bilen oxo.. Den var cool..


 

Nu ska jag köra fort fammoo så polisen kommer.. Sen satt han med världens leende =)


 

Jag visade Liam månen o han vrålade rätt ut, men fammoo det är ju till den jag ska åka.. Ser du fammoo jag ska åka dit med min raket ............Jag ska ju faktiskt till månen du o jag ska sitta fram o köra min raket.. Eller hur ?

Självklart, jag följer honom gärna =)


 

Vi fick varsin reflex när vi handlade coca colan + 2 armband i gummi.. 


 

Nu är vi hemma igen efter x-antal timmar tillsammans.. Vi hade det så roligt så jag ville inte att dagen skulle ta slut. Men det var så mysigt att träffa resten av familjen. Lille Jack han växer o blir större o större. Han sitter o joddlar o skrattar.. Han är helt underbar ♥


   

Han började bli lite otålig innan maten kom fram..


 

Namnamnam så gott det var, han slukade maten snabbare än jag hann att blinka =)


 

Liam köpte en leksak ,,, blade nåt ? Det är en leksak som man snurrar iväg o jaaa fråga mig inte men Liam tycker att den är rolig..


   

Ja då har vi ju barnbarn nr 3 lilla Daphne.. Ett riktigt charmtroll , busig till tusen.


 

Tittut


 

Jack vill gärna leka med Liams leksaker men det fick han inte =)


   

Vad säger du fammoo =)


 

Underbara unge. Jag blir varm i hela hjärtat ♥


   

Husse o Daphne bus..


 

Sitt fint 


  

Ja hon är fin, ett riktigt energiknippe.. 


Ja vi hade som sagt va en rolig dag. Vi ska snart göra om nåt liknande, men jag skriver mer om det då. Nu blev det MÅNGA bildern igen.. Tyvärr är nästan alla bilder kassa,, ja dålig kvalite. Det är nåt fel på min kamera.. Jag ville inte ta med mig min systemkamera men jag ångrar nu att jag inte tog med den oxo. Får ta den nästa gång. 


Nu ska jag ut med Teddy o sen är det farmen, Svenska rivieran o Maria & Mindy – best friends forever som gäller. 

 

Puss I Pannan ♥

 

ps,,, filmerna kommer sen =)



Av Anneli Gustavsson - 26 februari 2013 13:24


"Avundas aldrig någon den lycka han ser ut att ha - du känner inte till hans hemliga sorger."
Indiskt ordspråk
 
 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards