Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 25 februari 2013

Av Anneli Gustavsson - 25 februari 2013 22:51


Dagen idag,, ja vad ska jag säga om dagen idag ? Det finns inte så mycket att säga egentligen. Jag fick hoppa upp o ner i sängen för jag hade lite ondare idag från gårdagen. Men det tar jag så gärna för vi hade roligt. Jag har inte hunnit fixa till bilderna så jag skriver om gårdagen i morgon istället.


Jag har i hela mitt liv haft spikrakt hår ända tills jag gjorde min gastric bypass operation. När jag gick ner mycket o fort i vikt så tappade jag över hälften av håret o när det växte ut igen så fick jag först pudel-krulls-frissa men efter ett par veckor så fick jag såna fina krullor, korkskruvar o jag älskade mitt hår. För ca 6 månader sen så började mina krullor försvinna o jag blev så ledsen, jag ville verkligen ha dom kvar. 


Till julen önskade jag mig bla hemanent så jag skulle kunna krulla till de igen o i helgen bestämde jag att det skulle bli nu... Så idag har mamma slitit med mitt hår,, tack mamma ♥

Visst var jag nervös innan för mitt hår är inte det lättaste att fixa med. Men när mamma tog bort spolarna så kände jag hur skönt det kändes o att det var krullor o det såg jättebra ut när det var blött. 


Jag gick in till mig o de fick lufttorka, o när det börjar torka så känns det jättekonstigt. Jag går in till badrummet o kollar i spegeln. Jag såg nog ut som en fågelholk för fy f-n vad jag såg ut. 


Jag ser alltså ut som en pudel som har en värsta värsta pälsdag. Man ska ju inte tvätta håret direkt efter men jag var tvungen att göra det för det både såg ut o kändes som jag har fått hela skallen full med könshår !!!


Jag duschade o jag tog hela handen full med balsam så det kändes mjukt o skönt men nu håller det på att torka igen så nu är riset tillbaka. Fan fan fan !!!


Mamma sa att hon kommer aldrig mer fixa med mitt hår,, o visst hon kommer aldrig mer behöva permanenta mitt hår med slingorna får hon allt sköta även om man får göra om det =)


Det är ju inte mammas fel för hon har permanetat hur många som helst. Så det är jag,,, eller rättare sagt mitt hår som ställer till det. 


Ja gott folk, nu vet ni på ett ungefär hur mitt hår känns   


Hoppas ni har haft en bra dag. Nu ska jag strax stänga ner datoriet o sova bort lite krullor hahaha..


Var rädda om er o varandra. Dröm sött.


Puss I Pannan ♥


 

Ni får en liten bild från gårdagen.. Underbar måne.. Dit vill Liam åka en dag med sin raket, bara så ni vet det =)



Av Anneli Gustavsson - 25 februari 2013 16:36


Sitter o tittar på The real housewives of Beverly Hills,, jag förstår inte att dom ska hålla på att bråka som dom gör jämt o ständigt. Dom är avundsjuka o trycker ner varandra. 

 

Varför är det så svårt att glädjas åt andra när vännerna lyckas ? 

Dom måste trycka ner andra för att ligga på topp, hur kan man må bra av det ?

 

Om en liten stund ska jag göra något som jag kanske få ångra. Jag börjar bli riktigt nervös nu. Skriver om det sen.

 

Ha en bra dag/kväll.

 

Puss I Pannan ♥

 

Av Anneli Gustavsson - 25 februari 2013 16:22


"Det finns mer i livet än att öka farten."
 Mahatma Gandhi
 
 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards